Löst!!!
Nu fick jag det att funka tack för hjälpen
Löst!!!
Nu fick jag det att funka tack för hjälpen
Jag har ersatt satellites.xml i etc/tuxbox med den som du bifogar. När jag nu går in under kanalsökning och Tuner konfiguration, så får jag bara upp Tuner A: (tom) Tuner B: (tom). Innan jag bytte satellites.xml fick jag ju upp massor satelliter jag kunde välja på och gå in i avancerat. Varför kan jag inte det nu?
Felpost...
Senast redigerad av smegma den 2012-05-08 klockan 18:49.
Starta om boxen. Din tuner laddades inte vid uppstarten troligen.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Provade att starta om boxen ett par gånger men det hjälpte inte. Startade dock bara om den via menyn och inte genom att bryta strömmen. Nu har jag kastat in en Gemini image och nu hittar den kanaler för fullt!
Någon som vill försöka övertyga mig om vad som är bättre med Pli så att jag ska orka försöka med den en gång till?
Jag har inget emot Gemini, men det finns inte någon fungerande undertext plugin till GP3, alltså de senaste releaserna om du ni inte orkar fippla med med systemfilerna och få dem att se ok ut. PLI har undertexter i sig automatiskt och det ser ut som det ska från början
Vu+ Solo SE Version 2
GP3 har också inbyggd undertext plugin, bara att trycka på gula knappen. Men lite tråkigt att inte kunna ändra storlek och färg på undertexten.
Undrar om er xml fungerar efter den stora kanalomläggningen? Min verkar inte hitta kanalerna...
Vu+ Solo SE Version 2
Ska inte vara några problem
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2