Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Undertext till canal+

  1. #1

    Undertext till canal+

    Är det möjgligt att ladda ner ex gsub på usb sticka och installera gsub från stickan utan att behöva logga in på boxen genom ex ftp?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    det ska gå med reserv för vilken box och image du har

  3. #3
    Jag har 800hd se och nyaste newnigma2, funkar det på den el måste jag logga in på boxen?

  4. #4
    sökte lite på google och hittade en enkel lösning. Tryck på audio knappen och sen på den gula knappen och välj språk

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    ja för att aktivera inbyggda textningen, den funkar bra om det inte är för mycket vitt i bilden senaste newnigma jag provade hade 2sub redan installerat, annars gör som alla andra byt till Pli image

  6. #6
    vart kan jag hitta 2sub om det redan finns installerat? Den finns inte att ladda ner genom plugin menyn.
    Vet du förresten om det går att installera ts panel genom usb sticka utan att behöva logga in på boxen o trixa

  7. #7
    vart kan jag hitta 2sub om det redan finns installerat? Den finns inte att ladda ner genom plugin menyn.
    Vet du förresten om det går att installera ts panel genom usb sticka utan att behöva logga in på boxen o trixa

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    det mesta går att installera från usb sticka även TS panel, den newnigma jag lade in i boxen hade 2sub i pluginmeny redan, den finns säkert i tspanel

Liknande ämnen

  1. Undertext Canal Digital DM7000S
    Av edde1 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 21:30
  2. Ingen undertext på Canal+
    Av laza62 i forum AzBox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 18:38
  3. ingen undertext i canal + och Tv1000?
    Av OKAENRIQUE i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-21, 22:02
  4. blinkande undertext canal+ gsub
    Av pacmyc i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-15, 17:55
  5. Röd undertext-Canal Digital
    Av edde1 i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 19:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss