Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: lås

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2012
    Inlägg
    317
    Tackad
    4 gånger

    lås

    kan man göra föräldralås på vissa kanaler?

    Info Dreambox 800 hd se
    Gemini project
    Com hem

  2. #2
    elmek
    Gäst
    Ja, det kan man.

  3. #3
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Ja det är så lätt

    först måste du aktivera föräldralås och välj ett nytt lösenord sen kan låsa kanaler så här
    1-kanal lista
    2-tryck på meny på den kanal som du ska låsa och tryck på lägg till föräldraskydd
    man kan även skapa en favorit och låsa hela favoriten
    klart
    lycka till

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Ganska kul o göra på ungar när det blir sommar när man inte vill att de sitter vid tv hela dagen. Jag förstår inte varför de blir så ledsna ögonen hähä :P
    När en annan var ung så var man ju ute precis hela tiden. men inte dagens ungar det är tv o dator från morgon till kväll om man inte stoppar dem.

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    Då tar det inte lång tid föränn dom listat ut att ta bort låset, sen är det lite kasst typ för adult, det syns vad man gömt + en glimt
    Citat Ursprungligen postat av Kammaflaje Visa inlägg
    Ganska kul o göra på ungar när det blir sommar när man inte vill att de sitter vid tv hela dagen. Jag förstår inte varför de blir så ledsna ögonen hähä :P
    När en annan var ung så var man ju ute precis hela tiden. men inte dagens ungar det är tv o dator från morgon till kväll om man inte stoppar dem.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    nää får väll hoppas att min 6åring inte kommer på det då. Dessutom så är det förbud på Dreamboxen att röra förutom att byta kanal för henne. Så bryts det så vet hon vad som händer inget godis eller fickpeng den veckan. Tror nog hon resonerar som så att det inte är värt det :P

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2012
    Inlägg
    317
    Tackad
    4 gånger
    haha de e ju farligt och ge dom fjärrkontrollen till boxen man kan ju "råka" fucka saker titt som tätt om man inte vet vad alla knappar är till för.

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Lite därför jag belaggt baxen med förbud. Sen visade jag vad hon får pilla på för knappar och vilka hon i te får pilla på samtidigt med en varning pillar hon på någon av de andra knappana så vet pappa om det och det blir inge lördaggodis och fickpeng

    Dock så händer misstag då o då men då säger hon till mej direkt de gånger det har hänt oftast har det varit att hon råkat trycka på meny eller några av de andra 3knappar som sitter runt om pil/ok knappen

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss