Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Vilken Pli bör jag installera

  1. #11
    Det var precis dessa jag hämtat. Gjorde om för säkerhets skull men fick samma resultat.

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger
    fast du hade ju skrivit dm800se på innan.. denna var länkad till den gamle dm800 (utan se). Så testade du verkligen med den jag länkade?

    Bootar upp i flashläge, flasha ssl84. Stäng av boxen. Boota upp i flashläge och sen flasha imagen. Är de så du gör?
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    berömvärt tålamod

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Muggesand Visa inlägg
    fast du hade ju skrivit dm800se på innan.. denna var länkad till den gamle dm800 (utan se). Så testade du verkligen med den jag länkade?

    Bootar upp i flashläge, flasha ssl84. Stäng av boxen. Boota upp i flashläge och sen flasha imagen. Är de så du gör?
    Ja exakt. jag tog dina länkar och gjorde om för säkerhets skull. Det står Team#84A i displayen när jag startar upp så första steget verkar OK. Har provat att lägga tillbaka min gamla Gemini 4.10 och det går bra så det verkar vara nya filen som inte fungerar

  5. #15
    Jag har försökt att ta ner en äldre version av Pli 2.1 från DreamOEM utan framgång. Hur bär man sig åt? Får bara upp massa reklam, sidan kan inte visas osv. Att installera download managern som man tvingas till hjälper inte.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Stenzolid Visa inlägg
    Jag har försökt att ta ner en äldre version av Pli 2.1 från DreamOEM utan framgång. Hur bär man sig åt? Får bara upp massa reklam, sidan kan inte visas osv. Att installera download managern som man tvingas till hjälper inte.
    Nu fungerar det äntligen. Problemet visar sig bara med DreamUP. Testade att ladda upp Pli med web-if och det fungerade klockrent.

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-06-12, 16:55
  2. Norden parabol vilken lnb är vilken
    Av Nymann i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 18:42
  3. Hur ska jag installera min 3'e LNB?
    Av berggren i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-01, 18:42
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 13:04
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-24, 07:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss