Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 38

Ämne: Väntar på: connect.facebook.net

  1. #21
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Men då frågar jag än en gång VARFÖR måste fejan vara med öht ????? Finns väl ingen som använder skiten.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  2. #22
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av matkoh Visa inlägg
    Hmmm.

    Men då frågar jag än en gång VARFÖR måste fejan vara med öht ????? Finns väl ingen som använder skiten.
    nejdå, nästan ingen...bara en miljard.....

    edit: en miljard flugor kan inte ha fel...bajs ÄR gott!
    Senast redigerad av jajko den 2013-03-29 klockan 13:23.

  3. #23
    Donator
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    430
    Tackad
    13 gånger
    Matkoh hur är det ställt egentligen, bara för att du inte använder facebook betyder det ju inte att ingen annan gör det. Allt måste ju inte vara som du tycker och tänker, du måste väl se till alla andra också, du är inte ensam på detta forum och det är inte din åsikt som gäller även om DU tror det. Så försök nu fixa så att du får snabbare svarstider från facebook, så vi andra kan få roa oss med facebook om vi vill.

    Eftersom jag använder Windows, så finns det väl INGEN som använder Linux eller något annat OS, eller hur är det nu?

    Vi är alla olika och använder olika saker och har olika intressen och tur är väl det.

  4. #24
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Jag håller fullständigt med om att man bör respektera andras val av operativsystem m.m. utan en massa tjafs.

    Men eftersom jag inte själv använder Facebook så förstår jag inte kopplingen mellan Facebook och detta forum? Varför finns det en länk till Facebook i forumets html-kod? Vad är finessen med det?
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  5. #25
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Känns som att admin eller någon annan bör svara på anledningen till att Facebook är kopplad till comhit. Dock störs jag inte av det då jag nästan uteslutande använder mobilen och tapatalk. Jag använder inte heller Facebook utan jag föredrar att umgås och konversera med mina vänner på riktigt istället. Sen finns det väl fördelar med Facebook för de som uppskattar den typen av umgänge.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  6. #26
    Donator
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    430
    Tackad
    13 gånger
    Om du tittar längst upp på sidan så finns det en gilla knapp (tumme upp) och det är väl för att man ska kunna gilla tråden och sedan dela den på facebook, så vännerna kan se det. Förstår heller inte varför det ska vara så, men nu är det ju så, så då är det ju bara att gilla läget eller strunta i att gå in på detta forum.

  7. #27
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av atomized Visa inlägg
    Jag håller fullständigt med om att man bör respektera andras val av operativsystem m.m. utan en massa tjafs.

    Men eftersom jag inte själv använder Facebook så förstår jag inte kopplingen mellan Facebook och detta forum? Varför finns det en länk till Facebook i forumets html-kod? Vad är finessen med det?
    nu känner jag att språkpolisen måste ingripa...

    med tanke på ordets betydelse, behöver man inte alls respektera någons val av t.ex ett visst os....däremot bör man acceptera det....och det är säker det du menar...

  8. #28
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av juppe Visa inlägg
    Om du tittar längst upp på sidan så finns det en gilla knapp (tumme upp) och det är väl för att man ska kunna gilla tråden och sedan dela den på facebook, så vännerna kan se det. Förstår heller inte varför det ska vara så, men nu är det ju så, så då är det ju bara att gilla läget eller strunta i att gå in på detta forum.
    nu är det ju inte staten som driver denna sidan (tack o lov), så vi kanske inte är piskade att gilla läget...
    vi har väl alla möjligheter att t.ex ha en omröstning, för att försöka påverka comhit:s ägare åt ett eller annat håll, huruvida fb-kopplingen borde vara kvar eller ej....

  9. #29
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av juppe Visa inlägg
    Om du tittar längst upp på sidan så finns det en gilla knapp (tumme upp) och det är väl för att man ska kunna gilla tråden och sedan dela den på facebook, så vännerna kan se det. Förstår heller inte varför det ska vara så, men nu är det ju så, så då är det ju bara att gilla läget eller strunta i att gå in på detta forum.
    Tack! Där var svaret.
    Jag hade inte noterat den lilla Facebookikonen där.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  10. #30
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    nu känner jag att språkpolisen måste ingripa...

    med tanke på ordets betydelse, behöver man inte alls respektera någons val av t.ex ett visst os....däremot bör man acceptera det....och det är säker det du menar...
    Nu vet jag inte vad språkpolisen har för befogenheter...

    Men jag respekterar att andra människor är likvärdiga och har sin fria vilja att göra sina egna val baserat på deras preferenser. D.v.s. jag tycker det är helt OK att de får välja vad de vill.

    Om jag istället hade accepterat det som du föreslår så låter det i mina öron mer som att jag egentligen tycker att de har fel men jag låter dem tycka det... Inte lika trevligt.

    Så jag är rätt säker på att det som jag säger är det jag menar.
    Men du får gärna tycka nåt annat om du vill!
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


Liknande ämnen

  1. Väntar på DM800HD SE
    Av von_skunck i forum Dreambox
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 17:48
  2. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-08-22, 07:26
  3. Under tiden man väntar på...
    Av m_thread i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-27, 09:23
  4. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 23:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss