Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: DVB-S mottagare med snyggt gränssnitt, finns det?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    41
    Tackad
    1 gånger

    DVB-S mottagare med snyggt gränssnitt, finns det?

    Hej,

    Jag funderar på att skaffa en ny box men jag har svårt att hitta en box som har ett snyggt gränsnitt

    Jag vill ha en snabb box som kan koppla upp sig mot min kortserver. Jag har kollat på Dreambox och Vu+ Solo2. Jag gillar Solo2 boxen men finns det inga snygga skins till den?

    Förslag på snygga skins till dreambox eller vu+ solo? Eller någon annan box?

    Jag har inte så höga tekniska krav på boxen mer än att den ska vara hyfsat snabb och klara HD kanaler

  2. #2
    Färsking
    Reg.datum
    May 2012
    Inlägg
    18
    Tackad
    4 gånger
    Citat Ursprungligen postat av kaksi Visa inlägg
    Hej,

    Jag funderar på att skaffa en ny box men jag har svårt att hitta en box som har ett snyggt gränsnitt

    Jag vill ha en snabb box som kan koppla upp sig mot min kortserver. Jag har kollat på Dreambox och Vu+ Solo2. Jag gillar Solo2 boxen men finns det inga snygga skins till den?

    Förslag på snygga skins till dreambox eller vu+ solo? Eller någon annan box?

    Jag har inte så höga tekniska krav på boxen mer än att den ska vara hyfsat snabb och klara HD kanaler
    Klart det finns. Själv kör jag med
    http://openpli.org/forums/topic/2828...or-openpli-3x/
    På min dm800se.

    Men allt är ju en smaksak :-)

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    41
    Tackad
    1 gånger
    Ja det var ganska ok. Orginalet verkade dessutom vara till vu+ så det kanske även fungerar till solo2.

Liknande ämnen

  1. Snyggt Jobbat
    Av uffe46 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 08:07
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-19, 11:58
  3. Snyggt jobbat
    Av eddif i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 22:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss