Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Vilken parabol ?

  1. #11
    Färsking
    Reg.datum
    Jul 2013
    Inlägg
    9
    Tackad
    1 gånger
    Är det så mycket fördröjning på att vänta innan motorns ställt in 4.8e -> 0.8w ??

    det du föreslog är ju dubbla inköpspriset inte på tal om dubbel fasad montering samt att switcha hdmi input på min reciever när jag vill gå över från t.e.x TV6 (CD) till TV6HD (VIA)

    Jag har ingen erfarenhet med parabol motor what so ever men är det verkligen så pass segt innan den nya signalen kommer in när man byter kanal ?

  2. #12
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Citat Ursprungligen postat av hagge123 Visa inlägg
    Är det så mycket fördröjning på att vänta innan motorns ställt in 4.8e -> 0.8w ??

    det du föreslog är ju dubbla inköpspriset inte på tal om dubbel fasad montering samt att switcha hdmi input på min reciever när jag vill gå över från t.e.x TV6 (CD) till TV6HD (VIA)

    Jag har ingen erfarenhet med parabol motor what so ever men är det verkligen så pass segt innan den nya signalen kommer in när man byter kanal ?
    Thor o Sirius har mycket bra signal styrka fungerar perfekt med motor svarar igen 3-5 sekunder när du byter kanal
    den nya signalen kommer direkt jag har dreambox o motor har aldrig haft problem.

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-06-12, 16:55
  2. Dreambox eller skybox, vilken parabol behöver jag?
    Av hedde i forum Övriga mottagare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-01, 18:39
  3. Vilken parabol/tallrik och LNB är bäst?
    Av emisaki i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 17:33
  4. Norden parabol vilken lnb är vilken
    Av Nymann i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 18:42
  5. Vilken LNB, Parabol mm
    Av dsundelin i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 21:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss