Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Notifiering vid särsklid händelse

  1. #1

    Notifiering vid särsklid händelse

    Tjenare!

    Jag har en dm800 öppen mot nätet, vilken jag kör openpli 2.1 på. Jag är intresserad av en lösning, där jag blir notifierad, när en specifik match visas på tv. Dvs matcha EPG efter ett visst sökbegrepp. Detta i sig borde inte vara så svårt att lösa. Dessutom vore det intressant att få en spellista inkluderad i mailet med notifieringen.

    Finns det något befintligt? Skulle eventuellt kunna skriva ett själv och dela med mig av om någon pekar mig i rätt riktning.

  2. #2
    Seniormedlem Bogdans avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    602
    Tackad
    20 gånger
    Kanske redan finns någon sida som har koll på tvprogram som har denna tjänst?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Bogdan Visa inlägg
    Kanske redan finns någon sida som har koll på tvprogram som har denna tjänst?
    Precis. Som jag skriver, så är det troligen inga problem att lösa detta tex med tvmatchen.se, men att få en inkluderad länk till stream.m3u vore trevligt och är egentligen hela poängen.

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-19, 18:42

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss