Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: DM800HDSE SR4 HDMI problem

  1. #21
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Ok då är det hdmi porten som är knas bara att skeppa tillbaka eller lämna in för lagning

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av Kammaflaje Visa inlägg
    Ok då är det hdmi porten som är knas bara att skeppa tillbaka eller lämna in för lagning
    Jo verkar tyvärr så. Vet du någon som lagar dreamboxar i Sthlm?

  3. #23
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Tyvärr bor inte ens i närheten av stockholm... hade jag varit du hade jag skepat tillbaka och få nya komponenter eller ny enhet

  4. #24
    Jag har skickat dit en med trasigt moderkort, de har haft den i kanske 2-3 månader. Vi har mailat 20-30 ggr, man får skicka samma info flera ggr, ibland tar det länge att svara på mail och det är ingen ordning alls på Mixeshop. Har handlat mycket där så det är synd att de inte bara kan sköta enkla ärenden. De säger att jag skall få en ny box, men det tror jag när jag ser det. Jag vet att många skickat tillbaka grejer och efter tid har det ändå ordnat sig, men kineser är inte mycket att hänga i granen när det gäller ordning och reda.


    Har skrivit till mixeshop ang. trasig HDMI port på en SR4, skickade mailet för 1v sedan, inget svar ännu fastän dom lovar support inom 12h enl. hemsidan!
    Någon annan som har haft med mixeshop att göra när det gäller garantiärenden?

    mvh
    Mixes shop skickar ofta grejjor som inte funkat bra och dålig garantiservice.Mvh Wikings1
    Undvik mixeshop är mitt tips.
    Skickade tillbaka ett trasigt moderkort, fick tillbaka fel moderkort efter ca 2 månader, skickade tillbaka det också. Nu efter ca ytterligare 5 månader så har dom slutat svara på mail, har väl skickat typ 40st mail eller nåt. Lösa supportärenden är nog inte deras starkaste sida.

    Efter att ha läst runt lite på forumet ang mixeshops garantisupport vill jag helst undvika detta.

  5. #25
    Vad tror ni om att beställa denna http://www.mixeshop.com/motherboard-...0se_p1331.html

    Kommer den att passa min SR4 med wifi och triple tuner osv?
    Kommer detta lösa mitt problem med HDMI porten?

Liknande ämnen

  1. Hdmi funkar i 10 sekunder dm800hdse
    Av Cre8or1 i forum Dreambox
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2013-09-30, 16:12
  2. [LÖST] VU+ Solo2 HDMI-problem?
    Av snaijdarn i forum Vu+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-12-29, 21:41
  3. DM800 HD se problem med HDMI
    Av kankii i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-06-26, 15:45
  4. Problem med bild på HDMI
    Av marten i forum AzBox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-22, 20:51
  5. DVI-HDMI problem
    Av tomaten68 i forum Dreambox
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-03-14, 19:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss