Sidan 53 av 61 FörstaFörsta ... 3435152535455 ... SistaSista
Resultat 521 till 530 av 609

Ämne: Titta nu på Viasat SportHD och Viasat Sport Fotboll HD

  1. #521
    Citat Ursprungligen postat av nicolito Visa inlägg
    Vet inte om dem funkar men lägger upp dem i alla fall

    LIG TV HD | rtmp://88.150.225.184/live//myfutbol
    LIG TV | rtmp://$OPT:rtmp-raw=rtmp://94.102.56.186/histreamEd playpath=8s5df5 swfUrl=http://www.histream.tv/player.swf pageUrl=http://www.histream.tv/embed.php?file=8s5df5&width=600&height=400 live=1
    Funkar inte på VLC. Den sista länken kunde jag inte ens kopiera. Vet inte hur man fixar sånna här länkar, men LIGTV med bra kvalitet och inte 500 kbps är fan omöjligt att få tag på. De måste ha riktigt bra säkerhet eller nått. Den som fixar det är grym!

  2. #522
    Rags32
    Gäst
    TV3 Sport 2 HD, Canal 8, Canal 9 är borta nu. Viasat Golf HD DK kommer försvinna... C More har tagit bort iPad/iPhone stöd... Snälla länka inte mer...

  3. #523
    Rags, om ingen länkar så få vi betala för oss. Vilket jag iof redan gör på cmore. Men länkar ingen och om man inte har ngr kontakter få man vara utan fritv.
    För min del se jag gärna att det fortsätter komma upp aktuella länkar. Men kanske i en låst tråd där man slipper flera länkar till samma kanal i en 100 sidor lång tråd.

    Skickat från min LT26w via Tapatalk
    Using Tapatalk

  4. #524
    Rags32
    Gäst
    Nya aktuella länkar bör inte komma upp på denna öppna tråd. Jag är inte intresserad av länkarna om de ändå inte ska överleva i mer än en vecka. Sen har jag Viaplay, men appen i iPaden har inga konstanta livelänkar.

    En idé är om folk kan PM:a dessa länkar till varandra. Vi kan ju uppenbart se nu att länkarna försvinner om det står öppet. Viasat är ju inte dumma.

  5. #525
    Ja via pm eller någon intern mailslinga

    Skickat från min LT26w via Tapatalk
    Using Tapatalk

  6. #526
    Jag kan tänka mig att hålla i mailslingan, men problemet är att jag inte har kunskapen att få fram länkar, så här behöver jag hjälp med att alla som ha fungerande länkar skickar dem till mig. När jag har fått in nya länkar så maila jag ut dem till alla i mailslingan.

    Skickat från min MZ601 via Tapatalk
    Using Tapatalk

  7. #527
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    21
    Tackad
    5 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Thastrom Visa inlägg
    Jag kan tänka mig att hålla i mailslingan, men problemet är att jag inte har kunskapen att få fram länkar, så här behöver jag hjälp med att alla som ha fungerande länkar skickar dem till mig. När jag har fått in nya länkar så maila jag ut dem till alla i mailslingan.

    Skickat från min MZ601 via Tapatalk
    det e bara för cmore och viaplay att gå med i mailslingan och då e det kört igen.

  8. #528
    Färsking
    Reg.datum
    Jan 2014
    Inlägg
    5
    Tackad
    2 gånger
    Alltså hur vet du att det inte är ngn från viasat med i mailslingan?
    Om de nu läser här (vilket alla verkar anta) så kommer de å vilja va med på slingan. Hur skall du veta vem som e vam (om du inte känner personen förstås)?
    De kommer nog inte att anmäla sig med mail antipiracy@viasat.se eller hur?
    Att PMa eller maila kommer INTE ngt sätt att hindra viasat å upptäcka länkarna OM folk inte vet vem som e vem här eller hur? Det enda det gör är att göra personerna som skickar PM/mail betydligt lättare att åtala för viasat.

    Det här är ett ständigt problem att länkar försvinner när de sprids. Men alt. till att sprida länken är att folk inte får den. Hand upp den som tycker det är ok att DET ÄR JUST DU som inte får nästa länk skick.

  9. #529
    sm0kie
    Gäst
    (Man kan titta på reg. datum och öppna upp en låst tråd åt medlemmar som är äldre än 3 år.)

  10. #530
    Bra ide dock vill jag isf ha tillbaka mitt gamla konto som säkert är över 10 år, det här öppnades igår pga att jag använder mig av tapatalk och fattade inte hur man skulle logga in med sitt gamla nick via fb. som är snarlikt det jag har idag.

    Skickat från min MZ601 via Tapatalk
    Using Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Viasat fotboll
    Av follo1992 i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 09:36
  2. Viasat Motor + Viasat Fotboll
    Av matkoh i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 17:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss