Det här är ju grymt bra.

TV12 HD, sedan tar man bort Extra från TV4 Sport Extra, och så blir det TV4 Sport HD.

Förut var det ju TV4 Sport, och TV4 Sport Extra men det var bara vanliga kanaler, vad jag läste tidigare så var det så att man ville göra om kanalerna lite antagligen för att kunna stoppa in lite annat material. Jag har tittat ganska mycket på TV4 Sport och TV4 Sport Extra. Jag förstår varför man gör detta, för dessa kanaler var faktiskt ganska usla, inte själva sporten utan det övriga innehållet, som jag tittade på en del. Det här kan inte annat än att bli bra anser jag.

Sedan kan det ju vara så att en del får nöja sig med kanalerna i SD, fast dom sänds i HD, men det beror ju på återsändningar och annat. En HD kanal kan ju plockas ner och konverteras till SD för att sändas vidare. Allt beror på hur leverantörerna vill göra.

Tur man har Canal Digital via parabol, man blir ju tokig på alla satans omläggningar i marknätet och kabel-TV näten.

Väntar på nya Thor satelliten som kommer snart, ännu mer HD (tror det var så i alla fall om jag inte minns fel).