Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Kanal 9

  1. #1

    Kanal 9

    Jag har en Dreambox HD500 och Canaldigital abonnemang, alla kanaler syns vad jag vet utom Kanal 9. Är helt säker på att denna synats tidigare men nu hittar jag den inte och det verkar vara den enda kanal (av vikt iaf) som saknas. Vet inte hur länge den varit borta.

    Vad har hänt med denna? någon som vet?

  2. #2
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av mangew Visa inlägg
    Jag har en Dreambox HD500 och Canaldigital abonnemang, alla kanaler syns vad jag vet utom Kanal 9. Är helt säker på att denna synats tidigare men nu hittar jag den inte och det verkar vara den enda kanal (av vikt iaf) som saknas. Vet inte hur länge den varit borta.

    Vad har hänt med denna? någon som vet?
    Hmm. Kan ha något att göra med SHL. Inte säker.
    Senast redigerad av Rags32 den 2014-03-17 klockan 21:06. Anledning: Dumt svar

  3. #3
    Om jag letar på den frekvens som Lyngsat anger att den ska finnas kommer den upp att den hittats men då sökning är färdig finns den ändå inte i kanallistan.

    Använder Newnigma och CCcam 2.2.1

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-03-02, 23:45
  2. Kanal 5 och Kanal 9 är svarta!
    Av addat i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 12:49
  3. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-09-28, 12:11
  4. kanal 5 se och kanal 5 dk borta
    Av elvings i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-06-22, 12:01
  5. [LÖST] Kanal 5
    Av [Shadow] i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-06, 17:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss