Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: hjälpa polare köpa dreambox

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger

    hjälpa polare köpa dreambox

    Då jag själv bara köper original boxar så är jag värdelös på denna (clon)marknaden...

    Jag försökte få han att köpa en riktig box men nej för dyr och visade även vu+ solo2 boxen men den var dyr också enl han hehe.

    Så min fråga är denna boxen ok och är mydalle seriös att handla ifrån eller är det lurendrejeri?
    Boxen i fråga var billigast från mydalle.
    http://www.mydalle.com/sunray-4-dm80...ift_p1187.html

    Ber redan nu om ursäkt för om detta är olämplig fråga med tanke på att de erbjuder sånt inte är ok enl forumet men jag måste kunna visa vilken box det handlar om. Och a8p är en "original" sim eller hur? Installera vanlig image och ge fan i clon image då den kommer förstöra sim

  2. #2
    Seniormedlem Rolstens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Inlägg
    379
    Tackad
    42 gånger
    Mydalle och Mixe är väl att betrakta som seriösa.
    Problem blir det mest vid DOA och när man behöver skicka tillbaka saker.

    Mixe brukar vara något billigare men jag ser nu att Mydalle har sänkt priset på många av sina produkter.
    Glöm inte att jämföra och räkna in frakten!

    Det var många år sen jag beställde från MD men jag vill minnas att man skickade EMS.
    Någon som beställer ofta kan väl svara på vilket sätt som är billigast och säkrast just nu.
    Med EUEXP så ska man slippa tull, men det kostar ju därefter.

    SR4 med A8P är väl ett säkert kort. Bara att lägga in OpenPLi och köra på.
    Men många snåla klonexperter skulle nog hävda att den börjar bli gammal nu och inte är värd det priset.
    Solo2 är ett bättre val rent hårdvarumässigt sätt, men VU-teamet gör sitt bästa för att förstöra så många kloner som möjligt.
    Om nu den nya Solo2 se mini fungerar som det är tänkt så verkar den vara ett bra val.
    Senast redigerad av Rolsten den 2014-08-05 klockan 19:07.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Tackar för svaret jag personligen tycker han skall skaffa en solo2 original men som den snåljophan är så...
    Liksom solo2an är inte ens dyr enl egen utsago.
    Totalpris för boxen med frakt gick på 1600+. Och solo2an kostar 2500 så... mycket bättre box och man slipper köpa grisen i säcken lättare garantiärenden också för den delen om det skulle va något

Liknande ämnen

  1. Köpa Dreambox.
    Av whitesox i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-05-01, 01:02
  2. [LÖST] Boxen fungerar hos min polare men inte hos mig.
    Av Galloway82 i forum Dreambox
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2013-07-19, 16:55
  3. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-03-30, 09:19
  4. Var köpa Dreambox??
    Av ZeeJay i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-13, 23:27
  5. Vad ska jag köpa för dreambox?
    Av Jonta i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 21:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss