Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Streama från PC till vu+solo2??

  1. #11
    tack för hjälpen grabbs! det löste sig men vet knappt hur hehe,,, hittar filerna i mediaspelaren nu, kanon.
    en annan fråga om jag ska dela ut från min d: disk hur skriver man i kommando raden då? och kan man göra flera sånna rader i den filen? e kanska grön på detta som ni förstår men man lär sig ;-)

  2. #12
    Seniormedlem Jicaralas avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    291
    Tackad
    24 gånger
    Citat Ursprungligen postat av cooljb Visa inlägg
    tack för hjälpen grabbs! det löste sig men vet knappt hur hehe,,, hittar filerna i mediaspelaren nu, kanon.
    en annan fråga om jag ska dela ut från min d: disk hur skriver man i kommando raden då? och kan man göra flera sånna rader i den filen? e kanska grön på detta som ni förstår men man lär sig ;-)
    Japp, bara att dela ut det du vill dela på D-disken och lägga till en ny rad i /etc/fstab på samma sätt som innan.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-11-05, 22:46
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-09-13, 08:07
  3. Streama från dator till vu+ solo2?
    Av vu+2en i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-02-06, 18:59
  4. Går det att streama från MP till Mac?
    Av wrath_child i forum Mac OS X
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-30, 16:47
  5. streama från DB till pc
    Av 1000foting i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-22, 07:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss