Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: DM 800 hd se IMAGE / klonbox

  1. #1

    DM 800 hd se IMAGE / klonbox

    vilka image är de bättre för dessa maskiner i dag.. kör en äldre typ 2012 med 2sub. 3,01
    gemeni....

    gärna vad som skiljer sig åt i dom olika.

    men att streama till en dator verkar vara lite klent ler... ja åtmindstånde Hd

    Nisse

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    OpenPLi funkar bra för mig. Inbyggd textning som funkar bättre än 2sub. Klockrent att spela in på nätverksdisk samt att använda som mediespelare. Tror dock inte den klarar 1080p men 720p är inga problem, kör min trådlöst med AirPort express.

    Vet inte vad mer man skulle vilja göra med den. Är då nöjd som det är nu.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  3. #3
    Jag kör Newnigma2 med skin, infinitymod-hd, vilket jag är riktigt nöjd med. Ser snyggt ut och boxen är snabb (dock har jag inte kört någon längre tid med OpenPLI så jag kan inte uttala mig vilken image som är snabbast).
    De som kör OpenPLI brukar säga att textningen är väldigt bra, dock ser jag inga problem med den inbyggda i Newnigma2.

Liknande ämnen

  1. image
    Av shalle i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-04-09, 19:32
  2. Image med Cam
    Av BruketFans i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-27, 20:29
  3. DM 800 HD SE Image
    Av sigge84 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-29, 16:36
  4. image
    Av ronaldo i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 20:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss