Hej!
Kan någon skriva en guide hur man ställer in sin box att spela in på ett usb?
Har senaste Openpli installerat.
Hej!
Kan någon skriva en guide hur man ställer in sin box att spela in på ett usb?
Har senaste Openpli installerat.
På v+ zero så är det vad jag märkt, blackhole som gäller! Använder även pluggin permanent timeshift och det fungerar utmärkt!! Har inte fått inspelning att fungera på min Zero med open pli! Däremot så fungerar open pli fint med inspelning på vuo+ duo2.
Prova med BH! Vad beträffar guide så finns det bra info här.
Hmmmm.
Eftersom Zero säljes som en "Titta_på_TV-box" enbart, dvs INTE en PVR-box så måste du ladda ner pluginet PAU (extensions / PAU). Sedan funkar det att spela in.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
PAU är borttaget från plugin menyn
Hmmmm.
Den fanns då där igår.
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
laddade upp enigma2-plugin-extensions-pau_1.0-r0_vuzero.ipk i arkivet. bara vänta på att någon admin godkänner filen.
Laddade upp den under vu.
Kan inte se filarkivet just nu för jag är på taptalk. Men det var väl tre under menu's där. Image, manualer och en till. Tog den sista av dom.
Jo, jag kollade där och några ställen till utan att hitta den. Det är också så att nyuppladdade filer ska synas automatiskt under moderator-sidorna men där ser jag inget heller tyvärr.
Kanske din uppladdning misslyckades av någon anledning? Du kan väl kolla och ev. återkomma i så fall.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
atimized om du klickar på Artiklar så syns filen längst ner till vänster Senaste filerna.