Funkar fin här också.
Funkar fin här också.
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
Vilken version av openpli kör du då? Jag får varken CCcam eller OScam att lira med min 4K,däremot har jag fått Mgcamd 1.35 att funka,tacksam för tips hur du fått CCcam att funka
Jag kör OScam
[reader]
label=gurka.com
enable=1
protocol=cccam
device=gurka.com,12056
user=Skoda
password=765398763
group=1
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
Tycker ni som har solo4k .att den har bättre bild på tv kanalerna, än en billigare box har?
Nej bilden är samma.
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
@ Laron Hur har du kunnat få igång CCcam med en Vu+ Solo 4K? CCcam finns ju inte till Arm Cpu?
Varför vill du köra CCcam när det finns OScam? lägg in din Cline till Oscam funkar helt perfekt.
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
Hoppar in här om det går bra ... jag har en 4k solo men har satt i en ci+ modul med ett boxer kort .
Med blackhole image så får jag in alla hd kanalerna vid en kanalsökning och kan se dom utan problem men vill använda mig av openpli image för att dom har en bättre mediaspelare tycker jag.
Men med openpli så hittar den inte hd kanalerna vid en sökning någon som har ett bra svar ...tips på vart jag ska söka.
Alt finns det en media spelare till blackhole som liknar den i openpli ;-)
Varför Hämtar du inte listan från boxen med Blackhole, och läger in den i openpli?
Gigablue UHD Quad 4K
VU+ Solo2.
Openpli 8.1
Oscam, Oscam-emu
parabol 90 med motor
parabol 75 fast
Om du tänker på kanallistan så funkar inte det blir bara svart i rutan då .... min egen teori är att openpli inte funkar fullt ut med ci+ modulen .
För i blackhole så kommer en ruta fram varje gång som talar om att ci+ modulen startar o acces till boxer kortet funkar . Det gör det inte i open pli .
Sen är det så med blackhole hittar det ju alla kanalerna vid sökning vilket det borde göra i open pli också ....