Jag funderar på att testa någon annan box än dm800se. Vilken ska man testa ? jag vill gärna ha med display.
Beror väl lite på vad du vill ha ut ur boxen?
Jag funderar på att testa någon annan box än dm800se. Vilken ska man testa ? jag vill gärna ha med display.
Beror väl lite på vad du vill ha ut ur boxen?
Senast redigerad av Minime den 2017-02-11 klockan 15:39.
DM500S, DM500HD, DM800SE,
Allt är Klon
Själv kör jag en "miraclebox Twin HD" som nog inte säljs längre.
Men efter kommande modellen heter miraclebox Twin + HD.
Finns även lite enklare varianter från miraclebox som heter Mini och micro...
Mig veteligen så är dessa E2 boxar och väldigt prisvärd och bra.
Samtliga har även display.
Finns några av dessa på typ aliexpress ? Tycker det är så jäkla dyrt med box i Sverige =)
Allt är Klon
Det beror ju på vilken budgetnivå du tänker dig och om det finns önskemål om 4K?
En bra prisvärd vu+ box med display är Solo2 https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1583524
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Jo tanken va väl en klon box. Min nuvarande 800se är klon och har rullat på i några år utan problem. Men jag ska kolla upp tipsen jag fått så får vi se vad det blir för nytt =)
Allt är Klon
Om du släpper kravet på display kan du köpa en äkta Vu+ Zero i Sverige med fulla garantier för 1200:- https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2911684
Det är en kvick och smidig liten box. Går att hitta begagnad för runt 800:-
Display är väl onödigt för mig igentligen då boxen står i ett skåp. Prestanda hur står sig dessa mot en 800se ?
Allt är Klon
Vu+ Zero är gjord för att kunna stå i ett skåp. Det följer med ett litet IR-öga man kan fästa på utsidan skåpet så att fjärrkontrollen funkar även med stängd dörr.
Jag kan inte jämföra prestanda direkt med en DM800se eftersom jag aldrig haft nån sådan. Men baserad på tekniska data, min egen erfarenhet av Vu+ Zero och vad jag hör från andra så tror jag att den är minst lika snabb som en DM800se.
Senast redigerad av Minime den 2017-02-11 klockan 16:26.