Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Analoga femman släcks ner - Boxer alternativ? Med fl. frågor

  1. #1
    specos
    Gäst

    Analoga femman släcks ner - Boxer alternativ? Med fl. frågor

    Har fortfarande analog parabol, och nu kan jag väl i princip bara se TV3, femman och ztv. Eftersom femman skall släcka ner sin analoga sändning i oktober tänkte jag därför skaffa en boxer med tillhörande piratkort.

    Dock blir jag lite konfunderad nu när de skall byta kort. Är det kanske lika bra att hoppa ett erbjudande där du får boxen för en krona och sedan betalar abonnemang, eller kommer det nya systemet att knäckas?

    Och om det kommer att knäckas (det är väl det troliga), kan man då fortfarande ha sin "gamla" box (om man idag kköper en begagnad box och piratkort)?

    Likadant med Viasat. De skall byta system de också. Är det dumt att skaffa en digitalmottgare för satellit nu då? När skall bytet ske?

  2. #2
    du kan ju alltid köpa en box med ett billigt abonnemang, sen så bränner du ett kort med alla kanaler på...

    Angående bytet på system på boxer/viasat så är det nog ingen som vet exakt när de byter.

Liknande ämnen

  1. När det analoga nätet släcks...
    Av electrified i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-06-05, 15:41
  2. frågor ang.boxer
    Av fagerhultarn i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-13, 14:31
  3. här kommer analoga koden till femman.
    Av wiggen-cx i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-12, 09:45
  4. analoga koder femman
    Av wiggen-cx i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 11:55
  5. Frågor om Boxer + AU
    Av mrproxy i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2002-11-23, 08:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss