Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 36

Ämne: hej alla glada ( vad har hänt med viasat ticket

  1. #11
    Hej! Gjorde en kanalsökning på min samsung 9500 och fick bara in ticket 1 och 2. Dom kanske inte sänder ut nån signal på dom andra kanalerna eller så kanske dom har ändrat frekvens.

  2. #12
    Jag ett guldkort som jag får remota, det är samma problem för mig det är endast två stycken kanaler som fungerar.
    Resten har Viasats logo, precis så såg det ut för något år sedan när jag var kund hos Viasat och inte hade beställt ticket.
    Turbo

  3. #13
    Samma här, bara Ticket 1 och 2 sänder film, resten, 3-8 är det Via's logo som testbild. Även Infokanalen för ticket har testbilden. Kör Guldkort med Barracuda hex-filer, uppdaterar med picbrännare då och då på ticket. Övriga Via-kanaler funkar sedan i Juli utan omkod. Jag kör med en CI-modul i en CanalD. mottagare, Nokia.

  4. #14
    Om man tittar på "programtablån" för ticket så finns det heller ingen info. för ticket 3-8.....

  5. #15
    Knepigt som sagt var. Hur kan vissa som tex Stimo se alla ticket då? Är det nåt trix från Viasat? Testar de nån ny kodning? Nån expert som har nån ide?

    Stimo, ser du verkligen film på 3-8 plus en aktiv infokanal? Är det fler som ser alla kanaler?

  6. #16
    HighTech
    Gäst

    Ticket 3-8

    Citat Ursprungligen postat av Mecman
    Knepigt som sagt var. Hur kan vissa som tex Stimo se alla ticket då? Är det nåt trix från Viasat? Testar de nån ny kodning? Nån expert som har nån ide?

    Stimo, ser du verkligen film på 3-8 plus en aktiv infokanal? Är det fler som ser alla kanaler?
    Troligen inte, rent skitsnack bara...
    Har pratat med minst 20 pers det senaste dygnet, INGEN av dem hade Ticket 3-8.

  7. #17
    Det finns bara 2 ticket han kan omöjligen se sånt dom ej sänder

  8. #18
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    inte ens på viasat's originalkort så funkar ticket 3-8

  9. #19
    www.lyngsat.com
    Ticket 3-8 verkar har gjort sitt....

  10. #20
    Visat ticker 2-8 la har lagt ner för mig nu också. Vet ej när för jag har inte kollat dom senate dagarna. Men när vissa inte såg ticket så gjorde jag!

    //Stimo

Liknande ämnen

  1. Till alla glada "Conax" ägare .... nybörjar frågor
    Av Dado2002 i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-09-22, 17:48
  2. vad har hänt med viasat.
    Av mitti i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 16:22
  3. Vad har hänt med Viasat
    Av Samoth i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 21:45
  4. Viasat ticket AU! Alla frågor och svar här
    Av Krister36 i forum Viasat
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2003-03-19, 20:14
  5. Vad har hänt med ticket?
    Av savbrink i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-26, 13:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss