Sidan 16 av 16 FörstaFörsta ... 6141516
Resultat 151 till 158 av 158

Ämne: i kväll stänger comhem ner sitt gamla system !!!

  1. #151
    Citat Ursprungligen postat av hejaifk
    Cap> Jag vet att piratkort.nu säljer kort som funkar till comhem, men du menar alltså det är bäst att köpa ett av honom om man vill se det, dvs ingen kommer knäcka det på länge??
    Men piratkort.nu har väl i dagsläget inget fungerande kort? Då är det en dålig deal att köpa av honom också.

  2. #152
    Det är det här som jag tror är ren Bull****. Min släkting har redan fixat ett pentacard för 4000Kr men han har parabol. Han sa att det ser mörkt ut vad gäller Com Hem och avrådde mig från att köpa.

    Kom igen den dag som ni VET att dessa Pentacard funkar till Com Hem. :evil: :evil:

  3. #153
    Citat Ursprungligen postat av hejaifk
    Jag vet att piratkort.nu säljer kort som funkar till comhem.
    :?: :?: :?: :?: :?:

    Glöm det. Det finns bara ett sätt att se för tillfället och det är med orginalkort.

    Dom tar gärna emot dina pengar men ger inget igengäld
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #154
    hejaifk
    Gäst
    De hävdar iallafall att de ger 12 månaders garanti och han har bytt till ett nytt kort som nu funkar. Och de som har äldre kort av honom bara kan skicka in dem och få ut nya som ska funka. Men ni hävdar att detta är bullshit??

    Ps. Jag tror det är dreamcard han använder sig av. DS.

  5. #155
    Om det nu är så att Piratkort.nu har ett fungerade kort borde inte detta kort gå att clona av någon som kan den "konsten" så att det kommer vi övriga dödliga till gagn? Han bör väl i så fall ha knäckt krypteringen?

    Jag skulle kunna tänka mig och sponsra något "proffs" för inköp av ett sådant kort och skulle bli förvånad om det inte finns fler som också är beredd att göra detta under förutsättning att vi får vara med och skörda "frukterna".

  6. #156

    Jag kan mycket väl tänka mig att

    sponsra ett proffs för köp av utrustnig m.m.Men däremot sponsrar jag inte en endaste krona till denna/dessa skojare,piratkort.nu! :twisted:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  7. #157
    hejaifk
    Gäst

    Re: Jag kan mycket väl tänka mig att

    Citat Ursprungligen postat av Mr.F
    sponsra ett proffs för köp av utrustnig m.m.Men däremot sponsrar jag inte en endaste krona till denna/dessa skojare,piratkort.nu! :twisted:
    Har du erfarenhet av dessa?? Jag bara funderar på, eftersom han garanterar att det ska funka och annars får man pengarna tillbaka så kan det kanske vara värt det....

  8. #158
    @wiggen37
    Dom har inget fungerande till CH, dom har aldrig haft det heller.
    Dom har heller aldrig haft nått som man inte kan göra själv till en bråkdel av priset.

    @alla
    Dessutom så är jag jävligt trött på allt snack om vad olika kortnasare sysslar med. Det här forumet är ett ställe att träffas på för att diskutera hur man gör saker själv och inte ställe att marknadsföra oseriösa skrupelfria skojare, för det är dom det finns det många vittnesmål om bland våra medlemmar.

    Passa därför på att läsa våra regler igen om ni glömt bort dem
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Spara gamla Comhem kort
    Av skalman77 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 10:38
  2. Kommer comhem byta system i gamla UPC hus?
    Av zomeone i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 11:34
  3. Byter de till samma system som comhem?
    Av Robban11 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 17:37
  4. Comhem har inte bytt system!!
    Av Prince i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 17:34
  5. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 21:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss