Sidan 11 av 16 FörstaFörsta ... 910111213 ... SistaSista
Resultat 101 till 110 av 158

Ämne: i kväll stänger comhem ner sitt gamla system !!!

  1. #101
    MB300TE
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av dstorm
    Jag har länge bara varit in och läst här på forumet, men nu får jag försöka hjälpa till så vi kan titta på gratis tv.

    Ringde comhem idag och fixade 8 favoriter, tjejen jag talade med sa att jag inte var den första som tecknade abonemang idag, undrar varför.

    Sticker in på #comhit..



    /Daniel
    HA HA HA!

    Hur jävla hemlig får man va :idea:

    Beställa samma dag de dödar skiten..... *LOL*

  2. #102
    Jag tycker alla ni som säger till "dom" som kan det här med att knäcka koder att dom ska sluta äta och allt sånt löjligt ska bara hålla käft och vara jävligt possitiva till att dessa människor finns och VILL dela med sig av sin information till er vanliga döda... så var bara tacksamma för att nån knäcker systemet till er........... Vill passa på och tacka alla på comhit som ställer upp

  3. #103
    ingen som är man nog å söka volontär arbete hos comhem?


    hehe

    Game Over =(

    tur att man pröjsar för tv1000 så lite tv tittande blire allt =)

  4. #104
    schuni
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av simpsons_2002
    Citat Ursprungligen postat av Fidde_1
    Citat Ursprungligen postat av schuni
    Sluta skriv !! Sov inte, ät inte, drick inte. Alla som vet och kan nåt. Ägna hela er tid åt att hitta en lösning till denna katastrof !!
    Kan inte leva utan mitt kort, uhhh livet suger nu. Pust
    Lär dig stava innan du hoppar på folk här. Sådana som dig vill vi inte ha här. Hur är det med grammatiken? :evil: :evil: :evil:
    '

    håller med dig där
    Vem fan är du som ska klaga på hur jag stavar ?? Man skriver snabbt och ibland så får man inte med alla bokstäver osv. Så lek inte lärare eller polis här. Du avgör inte om du vill ha mig här eller inte. För det andra så är jag väldigt tacksam för dem som driver detta forum, så ta mig inte fel på den ounkten.

  5. #105
    Tycker det är lite löjligt att börja kommentera hur folk stavar här på forumet. Huvudsaken man förstår vad de menar. Tror de flesta stör sig mer på er (simpsons_2002 och Fidde_1) som envisas med att kommentera andras stavning än den som råkat göra ett grammatiskt fel. Jag tycker det är lite småtragiskt att klanka ner på folk.

  6. #106
    diroyy
    Gäst
    comhem ska vara och förbli grattis. piratmanen,

  7. #107
    *Wolf*
    Gäst
    Hej på Er alla!!! Har tittat igenom den här tråden lite. (Inte så konstigt med tanke på våra problem) Men det jag tycker e synd är att en stor del av inläggen handlar om att klanka ner på vad andra skriver, gör och inte gör. Om vi är lite smarta i den här frågan så tycke i alla fall jag att vi i första hand ska hålla ihop och istället lägga kraft på att försöka få tillbaka våra kära kanaler.
    Det är ingen annan än du själv som kan bidra med något possitivt för att ordna vårat GEMENSAMMA problem.
    Kom igen nu, nu hjälps vi åt och stöttar varandra istället. Det är väl klart att vi måste få våra kanaler tillbaka eller vad säger ni??

  8. #108
    Pudde67
    Gäst
    Lungn grabbar och tjejjer !!!
    Com bort är redan hackat..... Det dröjjer dock innan ni kan köra med enbart kort igen...just nu funkar allt med org kort och phoenix kort i NT4 emu.....
    Men det är nog bara en tidsfråga innan det finns ett kort som grejja r detta ensam... glöm guldkort kan jag medela...
    They just can't beat us!!!! :wink: :wink:

  9. #109
    Citat Ursprungligen postat av Pudde67
    Lungn grabbar och tjejjer !!!
    Com bort är redan hackat..... Det dröjjer dock innan ni kan köra med enbart kort igen...just nu funkar allt med org kort och phoenix kort i NT4 emu.....
    Men det är nog bara en tidsfråga innan det finns ett kort som grejja r detta ensam... glöm guldkort kan jag medela...
    They just can't beat us!!!! :wink: :wink:
    :shock:

    Klart intresant, berätta mera om Du kan

  10. #110

    Yiippiiie!!!

    Fan nu blir man glad när man hör att det går att lösa...Skulle just käka Gyttorp Röda när jag läste det...Tack Pudde67 du räddade mitt liv :D

Liknande ämnen

  1. Spara gamla Comhem kort
    Av skalman77 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 10:38
  2. Kommer comhem byta system i gamla UPC hus?
    Av zomeone i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 11:34
  3. Byter de till samma system som comhem?
    Av Robban11 i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-02, 17:37
  4. Comhem har inte bytt system!!
    Av Prince i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-11, 17:34
  5. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-11-13, 21:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss