Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Comhem - Analogt grundutbud.

  1. #11
    Det som går att se idag är grundutbudet som fastighetsägaren har avtal med CH om. Betalar för detta gör du inbakat i hyran.

  2. #12
    Vi betalar en avgift till Comhem för det analoga grundutbudet eftersom vi bor i en villa. I detta ingår givetvis ingen dekoder eller liknande.

    Vad jag undrade var egentligen ifall de stänger av signalen helt och hållet in till kåken om man säger upp skiten eller inte. Resten av gatan har likadant.

  3. #13
    hmm varför kan inte jag se tv4+. har inte 3 hål i väggen är det därför den inte funkar vare sig med box eller inte?

  4. #14

    Tv4+

    Jag kan inye heller se tv4+ via boxen. Jag har tre hål i väggen!!!!

  5. #15
    har du testat att göra en sökning på din tv

  6. #16
    nej har inte gjort en ny sökning sen de böt system, måste jag göra det. hehe och en idiotisk fråga. hur gör jag en kanalsökning. gjorde en ny lista men det funkade inte då heller. Det är väl inte med tvn jag skall göra en sökning utan med boxen, men hur gör man har aldrig gjortdet?

  7. #17
    hade du tre hål i väggen eller... själv har man det och klart en sagem box.. ehhe.. man får ju in tv4+ genom boxen nu men okcså genom vanliga tv... du gör en sökning.. sån sökning som när du säker efter nån kanal på din tv och ska memorisera in den på nån kanalplats...

  8. #18
    Du behöver inte ens ha kortet i för att se 4+, men den ligger på 3 ställen men bara en är analog.....

Liknande ämnen

  1. Comhem analogt bildproblem.
    Av andyt i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 11:22
  2. XP - mediaportal - comhem analogt - hjälp...
    Av DmSProject i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 19:06
  3. Comhem analogt...
    Av andyt i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 19:07
  4. Digitalt grundutbud?
    Av Johan i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2002-12-14, 14:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss