Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: nyckel 20 och 21

  1. #21
    Rattle
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av bb
    Att jag inte kan göra något just nu är för att jag har inte något program som går att använda till dom nya koderna, tacksam om någon vet vad för program som det går att göra hex-filer med dom nya uppdateringarna mvh bb
    Om du nu hade lyckats läsa av koderna ifrån kortet had du garanterat inte behövt ha någon annan till att skriva mjukvaran! Att du sen TROR att du läst ut nycklarna är en helt annan sak!

    Jag kan skriva mjukvaran om du vill, 100% fungerande för en mindre summa pengar

    /Rattle

  2. #22
    Han BB verkar snacka ren BullShit....
    Om det behövs jag kan okcså skriva mjukvaran... nej nej.. utan han grabben vill bara ha uppmärksamhet

  3. #23
    Dom där nycklarna han skrev tidigare finns ju att få tag på i en textfil som finns med programmet "Conax Decryptor". Men om nu bb har verkligen fått dom från Comhem kortet, kan man inte skriva vilket program så andra kan testa själva? Annars kommer de alltid att anses som ett skämt eller att man vill ha uppmärksamhet!

  4. #24
    om det skulle vara så som du påstår att nycklarna finns på conaxdecrupt varför frågar du då efter mina, det skall tilläggas att jag har skickat nycklarna till flera på detta forum, som just nu håller på att testa dom. Det är nog lita dumt att lägga ut dom till alla,vi får hoppas att dom kan göra något vettigt av dom.Kan dom lösa det här så har vi kommit långt på lösningen,till dom som tror att man lägger ut sånt här för att bli känd är så jävla löjligt försök istället att hjälpa till att lösa det här

  5. #25
    Visst skulle de vara bra om något framsteg görs. Men dessa nycklar finns faktiskt med Conax Decryptor, de går inte att komma ifrån. Hur och varför du får ut dessa nycklar från ett comhem kort kan jag inget säga. De verkar ju bara lite skumt att de är samma nycklar helt enkelt...men visst om de skulle funkar så e de ju fin fint!

  6. #26
    Håller med dig,det blir till att försöka göra något vettigt av det lilla vi kan få ihop från kortet,kan ju även tillägga att man får även card nr , gruppnr ,Issue nr, atr nr, tx data, rx data, samt en del som jag inte har klurat ut riktigt än mvh bb

  7. #27
    Nu låser vi tråden. Det här leder iaf ingenstans.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Ny nyckel
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:53
  2. nyckel 21
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-01-31, 11:59
  3. [LÖST] op nyckel
    Av peter pettersson i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 17:04
  4. [LÖST] fri nyckel?
    Av whitetrash i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-14, 20:23
  5. [LÖST] Fri Nyckel
    Av aik i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 07:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss