Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Idioförklarad...

  1. #1

    Idioförklarad...

    ....har jag tydligen blivit efter ett antal inlägg.
    Det finns tydligen medlemmar här på ComHit som anser att dom vet allt , och andra lösningar som finns utanför Comhit inte kan vara sanna.

    Det är ju jättebra, då kanske dessa kan förklara för oss andra hur man knäcker Comhems nya system.

    Eftersom jag bara har hållit mig till fakta och trots det blivit påhoppad, så kommer jag från och med nu bli en Passiv medlem (jag har iofs inte bidragit med så mycket, men ändå).

    Lycka till allihopa. ComHit Crew NI gör ett jättejobb.
    Ett stort tack till T-bird som snabbt kommit med svar på frågor som jag har ställt.

    Eftersom man tydligen kan begära att en tråd blir låst så:

    Lås denna tråd, så att jag slipper påhopp i mitt sista inlägg.

  2. #2
    Folk som tror sig veta allt är idioter och inget att hetsa upp sig på.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    alla som säger att nyasystemet är knäckt eller har varit knäckt
    de är bara skitsnack, den som vill bevisa nåt de är inte så jävla
    svårt de flesta har en webbkamera hemma, de är bara att spela in
    hur man sätter ett pirat kort som ger comhem kanalerna
    men som sagt de har varit för mycket skitsnack angående
    p-kort till de nya systemet .
    jag tycker comhit crew borde böjra dela ut varningar till alla
    som skapar onödiga trådar om p-kort . :evil:

  4. #4

    Re: Idioförklarad...

    Citat Ursprungligen postat av Eldkvarn
    ....har jag tydligen blivit efter ett antal inlägg.
    Det finns tydligen medlemmar här på ComHit som anser att dom vet allt , och andra lösningar som finns utanför Comhit inte kan vara sanna.

    Det är ju jättebra, då kanske dessa kan förklara för oss andra hur man knäcker Comhems nya system.

    Eftersom jag bara har hållit mig till fakta och trots det blivit påhoppad, så kommer jag från och med nu bli en Passiv medlem (jag har iofs inte bidragit med så mycket, men ändå).

    Lycka till allihopa. ComHit Crew NI gör ett jättejobb.
    Ett stort tack till T-bird som snabbt kommit med svar på frågor som jag har ställt.


    Eftersom man tydligen kan begära att en tråd blir låst så:

    Lås denna tråd, så att jag slipper påhopp i mitt sista inlägg.
    nej lås den inte för det är tydligen på den här nivån det har stannat alla försök att komma nån vart med problemet.
    det ligger på sandlåde nivå å det är crew som sätter standarden på forumet se till att det blir lite ordning för det finns kunnande så det räcker å blir över.
    hoppas att det tas på rätt sätt å bättringen inte låter vänte på sig allt för länge för det har varit ett bra forum tills det ställdes lite på kant med com hems tilltag.
    då började det att spåra ur med en ren pissa längd tävlings anda som bara kan hittas bakom en lagård eller på djurgårn.
    med vänlig hälsning
    JAG

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

    Re: Idioförklarad...

    Citat Ursprungligen postat av ingedamp
    Citat Ursprungligen postat av Eldkvarn
    ....har jag tydligen blivit efter ett antal inlägg.
    Det finns tydligen medlemmar här på ComHit som anser att dom vet allt , och andra lösningar som finns utanför Comhit inte kan vara sanna.

    Det är ju jättebra, då kanske dessa kan förklara för oss andra hur man knäcker Comhems nya system.

    Eftersom jag bara har hållit mig till fakta och trots det blivit påhoppad, så kommer jag från och med nu bli en Passiv medlem (jag har iofs inte bidragit med så mycket, men ändå).

    Lycka till allihopa. ComHit Crew NI gör ett jättejobb.
    Ett stort tack till T-bird som snabbt kommit med svar på frågor som jag har ställt.


    Eftersom man tydligen kan begära att en tråd blir låst så:

    Lås denna tråd, så att jag slipper påhopp i mitt sista inlägg.
    nej lås den inte för det är tydligen på den här nivån det har stannat alla försök att komma nån vart med problemet.
    det ligger på sandlåde nivå å det är crew som sätter standarden på forumet se till att det blir lite ordning för det finns kunnande så det räcker å blir över.
    hoppas att det tas på rätt sätt å bättringen inte låter vänte på sig allt för länge för det har varit ett bra forum tills det ställdes lite på kant med com hems tilltag.
    då började det att spåra ur med en ren pissa längd tävlings anda som bara kan hittas bakom en lagård eller på djurgårn.
    med vänlig hälsning
    JAG
    Det är väl inte ändå vi som är de som skriver saker. Det är ni. Vi kan inte ta ansvar för allt ni skriver. Det får ni stå för själva. Vi kan väl spela poliser och ta bort allt som är "onödigt", och det gör vi oxå, i den mån vi orkar och hinner med. Allt kan inte försvinna, det är svårt, men om de som skriver strunt och fjant kunde försöka sluta med det så blir det väl ett bättre forum antar jag. Men som sagt, ComHit Crew är inte de som skriver, det är ni. Ni tar ansvar för ert och vi för vårat.

  6. #6
    inte comhit crew som skriver.. vem är det som låser alla trådar om inte ni.. så fort ni får för er nåt så låser ni trådar.... och så kommer ni med ursäkten... att det går massa rykten i den tråden...
    jag menar ska ni driva ett forum ska ni vara beredda på allt... inklusive rykten..

  7. #7
    Jag håller med Eldkvarn och en del andra.
    HÄR FINNS EN MASSA RÖVHÅL som tror dom är något, men mer än klaga på andra verkar dom inte kunna prestera.
    Sen låsa en länk för att det snackas, kasta UT rövarna som ständigt är negativa och låt folk spekulera och ha märkliga rykten för sig, för till sist HOPPAS jag någon hittar rätt.

    season_man

  8. #8
    Kanske bäst att skapa en ny tråd typ "snillen spekulerar - osannolika rykten" där folk kan få häva ur sig de dumheter de uppenbarligen är i behov av att delge andra.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  9. #9
    ch2001
    Gäst

    det

    finns bara ett sätt läsa av comhem kortet och det är med script :twisted:

  10. #10
    Det är väl inte så underligt att det blir total "Hönsgård" när alla som inte är insatta helt plötsligt står utan gratis TV.

    Å andra sidan så var det ju väntat. Så denna uppståndelse är faktiskt lite i överkant.

    Men med ca 20.000 användare är det inte konstigt att, vad jag för förmodar, många hittat hit efter ComHems systembyte och med paniken hängades i hängslena. :P

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss