Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 28

Ämne: nekad köpa box

  1. #11
    Baldis
    Gäst
    Ouupsss.. jag hade tydligen missat lite här... nåja det finns visst en förklaring till en del konstigheter, men vad som ändå kvarstår är att Svensk Handels varningslista är "originalet". De kommer kanske ta bort svartalistan.com från sin varningslista om vad som nu står på den sidan verkligen stämmer. Vi får väl se...

  2. #12
    Tror inte på dig. Har använt svartalistan.com hur länge som helst och den har alltid sett ut sådär.

    Dessutom, hur kommer detta sig:
    1. http://www.varning.se/svalislankar-1.htm
    2. http://www.varning.se/form-anmalan.htm (kolla emailaddressen på länken längst ner.
    3. Kolla meta-taggarna på vilken sida som helst:
    (title)www.svartalistan.com(/title)
    (meta name="author" content="Åke Jacobsson - akejacobsson@svartalistan.com")
    (meta name="copyright" content="1999-2003 svartalistan.com")


    Konstigt att seriösa varning.se har sådana sidor va?
    varning.se har knappast något med Svensk Handel att göra.
    Det är nog den dom varnat för isåfall, det är ju den som har massa betalnummer...

  3. #13
    Jag sökte på Google, och du menade säkert varning.nu, den drivs av Svensk Handel

    Edit: Och japp, längst ner på den listan ligger www.varning.se

  4. #14
    Jag har också varit med om liknande: Ringde 22:e december och blev lovad box för 495 kr. Dock kunde jag inte bestämma mig vilka 8 favoriter jag ville ha. Kundtjänst sa att jag kunde ringa tillbaka helgen efter nyår då han noterat detta (såg sedan att man kunde ändra favoriter på hemsidan vilket jag ej blev upplyst om). När jag sedan ringde i helgen efter nyår fick jag till svar att inget var skrivet och jag ej skulle få ta del av erbjudandet. Nu har jag fått detta även skriftligt via brev där de desutom skriver att om jag ej tecknar mig för minst 8 favoriter innan sista februari stänger de kortet. Kallas detta ett sätt att få nya kunder? Är nästan sugen att lägga ut brevet här på sidan men jag avvaktar till kundtjänst skall återkomma till mig under helgen. Fortsättning följer.......

  5. #15
    Jag ringde dem igar, det var 93 pers som tog hand om samtalem, jag kom fram efter tre signaler. Men de borde trots allt ha ett system dar man lamnar sitt nr o blir uppringd senare. Som Boxer hade, och tom vissa landsting har i sina sjukhusvaxlar.

  6. #16
    Baldis
    Gäst

    Svarta listan

    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Jag sökte på Google, och du menade säkert varning.nu, den drivs av Svensk Handel

    Edit: Och japp, längst ner på den listan ligger www.varning.se

    Ja, du har helt rätt. Jag tog fel på domän, och hade helt missat att varning.se var en skojarsida. Visst menade jag varning.nu ops:

    Svartalistan.com tar jag ändå med en nypa salt. Risken med sådana sidor är att oseriösa företagare / knäppa kunder kastar en massa skit
    på företag som kanske egentligen inte förtjänar det. Fast det får man ju räkna med i alla öppna forum.

  7. #17
    mb_turbo
    Gäst
    Jag beställde en box 2 dar innan nyår för 495:-, med 8 favoriter...
    Jag fick den i torsdags(8/1), men fan va den är ful!
    Nåja, det är bara att hoppas att CH knäcks snart så det blir fullt med kanaler igen...

  8. #18
    annankaka
    Gäst
    Min hyresvärd byt vid årsskiftet till combort och nu får jag ingen jäv*a box eller abonemang av dem eftersom jag har betalningsanmärkningar.

    Nån som har lyckats få det trots betalningsanmärkningar och har nåt tips?

  9. #19
    Be nån annan stå för abbet.

  10. #20
    annankaka
    Gäst
    Mm.. kan man iofs göra. Får kolla med bröderna mina :/

Liknande ämnen

  1. Köpa box.
    Av Dashiva i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 20:53
  2. Vad ska jag köpa för box?
    Av Larsson i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 23:07
  3. Var köpa?
    Av stalior i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 22:04
  4. Köpa M2 ?
    Av slisken i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-11-17, 07:36
  5. vad ska man köpa?
    Av bonum i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 11:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss