Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: RipOut_UA_SA_SUB_New_Org_Conax.xvb

  1. #1

    RipOut_UA_SA_SUB_New_Org_Conax.xvb

    Någon som har testat "RipOut_UA_SA_SUB_New_Org_Conax.xvb" om det kan ge något matnyttigt för oss. Har varken CD eller Com*** just nu så jag har lite svårt att testa själv. Har ju inga rättigheter att skicka upp filen på forumet men har någon intresse av den så kan jag ju skicka den via mailen.

  2. #2
    Fungerar enligt vissa. Men vad skall man ha det till.

    :?

  3. #3
    Den är till för CD.

  4. #4

    Tja Goofy!!!

    Skicka den via PM så kan jag testa om den fungerar :smile:

  5. #5
    Det ska fungera och den gör precis vad den säger att den ska göra.

    Den läser SA + UA + Subscription och frågan är om det är nått att hetsa upp sig över
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Jag får den inte att fungera på comslem.

  7. #7
    Den är ju inte till för comslem så då är de ju inte så konstigt att den inte rockar på de
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  8. #8
    Jag sa ju det men då blev jag emotsagd

  9. #9
    Rattle
    Gäst
    Visst fungerar ett "visa mej UA/SA"-script gjort för CD på ett comhem-kort! Det är ju samma kort i grunden fastän vissa vissionärer på detta forumt inte förstått det.

    /Rattle

  10. #10
    ch2001
    Gäst
    det :twisted: är inte samma allas och det här är felet

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss