Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: CHIPCARDSTORE VS KEYCARD 230kr SKILLNAD

  1. #1

    CHIPCARDSTORE VS KEYCARD 230kr SKILLNAD

    hur kan det skilja 230kr mellan ett titanium kort från chipcardstore och ett samma från kecard. keycard tar 500kr medan chip tar 300kr..givetvis köper man då från chipcardstore de verkar bra att ha med att göra serieösa!!!! de höjde tydligen igen med 30kr till 530 nu HELT OBEGRIPLIGT tror att efterfrågan har ökat markant på sistonde efter att det blev känt att CD är knäckt och finns fung hexfiler till..

  2. #2
    jupp....sen ligger det ena i holland och det andra i sverige, det har sina fördelar...i tanke på garantier och support...jag har köpt några kort från keycard, och vissa har inte funkat, men man ringer dit och sen skickar man tillbaka kortet och får ett nytt efter 1-3 dagar...smidigt

  3. #3
    ja men tydligen så får man 5st kort tillbaks om det är fel på ett hos chipcarsstore DET KALLAR JAG POLICY utan att skicka tillbaks de som inte fungerar!!!!! räcker att maila dem

  4. #4
    maila kort går det i din dator.
    he he var bor du så får jag komma å bli mailad till salomon öarna.
    OBS
    ETT SKÄMT
    len trut fina ord å en stor påk bakom ryggen.

  5. #5
    på salomon öarna OBS OCHSÅ ETT SKÄMT

  6. #6
    Det är bara att komma förbi hos mig så ska jag scanna av er och skicka er rakt ut i cyberspace :lol: :lol: :lol:

  7. #7
    låter spännande få bli någon gång kanske?????

Liknande ämnen

  1. Chipcardstore.com
    Av Scorpi0 i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-10-22, 18:40
  2. Keycard
    Av viper23 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-17, 18:31
  3. keycard§
    Av fiat131 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-09-04, 09:28
  4. chipcardstore
    Av LillTroll i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-06, 23:59
  5. chipcardstore i holland
    Av PIRATKING i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-25, 12:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss