de verkar som att de finns filer som ska funka på stop stop ,,,,,,,men man måste modifiera dom lite ,,,,,,men de följer med anvisningar hur man ska göra ,,,för att de ska funka med Mll kort ,,,ja ska då pröva om de kan vara sant iaf ,,,
de verkar som att de finns filer som ska funka på stop stop ,,,,,,,men man måste modifiera dom lite ,,,,,,men de följer med anvisningar hur man ska göra ,,,för att de ska funka med Mll kort ,,,ja ska då pröva om de kan vara sant iaf ,,,
Adress till stop stop? :P
Var på stopstop hittar man dessa filer..
Jag har letat överallt där men jag hittar inte dom.
MegaPic V. 3.0 Help UK
Cardname ( change it to TELIA AB A01 if you make a card for swedish Comhem ).
Provieder name (doubleclick to edit )
Provieder ID (doubleclick to edit )
UA ( Only to be inserted if the provieder use UA updates )
Here you insert SA if needed
Here you put in keys for the choosen provieder
Imports of XML files ( eg. from Funcard files )
(29/3 2002). As a new feature we have added a Shark flashfile.
pröva först gnäll sen,ja har aldrig sagt att de funkar ,,,,,,,men dom finns där hur jävligt de än är
jaja super gamla till fun o guld
ComHem kör med ident 10 10. Står inget om detta i filerna från StopStop. Sorry m8.
Ett tips kan vara att ni som hittar "nya" koder, att ni testar dom först innan ni postar om det så slipper ni massa gnäll att dom är gamla o.s.v.
okey,,,,,,,men ja har aldrig sagt att dom är NYA jag sa att de fanns koder där men ja har inget mII kort så ja kan tyvärr inte pröva dom själv därför berättade ja att de fanns koder där så någon kunde svara på om de va så att de fungerade eller inte ,,,,,,,men OK hädanefter så ska ja hålla käften å aldrig säga nått även om ja så hittar filer som fungerar ,,,,,,,,,,är de bättre då???????