Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: stop stop har comhem filer

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av kgb
    okey,,,,,,,men ja har aldrig sagt att dom är NYA jag sa att de fanns koder där men ja har inget mII kort så ja kan tyvärr inte pröva dom själv därför berättade ja att de fanns koder där så någon kunde svara på om de va så att de fungerade eller inte ,,,,,,,men OK hädanefter så ska ja hålla käften å aldrig säga nått även om ja så hittar filer som fungerar ,,,,,,,,,,är de bättre då???????
    Skit i dom som är otacksamma....Bra att någon söker så att intte alla bara sitter och väntar

  2. #12
    för de andra så vart står de att de är gamla 008800 ,,,,,,,å vem F_n har sagt att de ÄR Ident 1010 ,,,,,????? som ska användas hädanefter ,,,,,,,jag bara undrar ,,,,,,om ingen har en aning om nånting å inte vill kolla upp nya trådar så kommer vi aldrig att lösa detta ,,,,,,men om vi kanske skulle försöka hjälpas åt ,,,,,,,lite så kanske en dag att vi kan glo på tv igen,,,,,,,men snöa fast på ident 10 10 ,,,,,,,,,va gör de ,,,,,,,ja skiter i vilken ident som folk tror ska funka ,,,,,,,ja vill ha en SOM FUNKAR ;;;;;;
    tack för ordet

  3. #13
    Ps ,,,,,kanske ser ut som att ja är arg eller nått ,,,,,ville ba säga att ja inte är de ,,,

  4. #14
    Vad gäller identer så får ja fram dessa från dom här koderna.
    55F658
    A8642F
    200008
    881898
    50ACB8
    1F8818
    CD21E8
    26CA08
    202028
    så inte fan vet ja???????

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av kgb
    okey,,,,,,,men ja har aldrig sagt att dom är NYA jag sa att de fanns koder där men ja har inget mII kort så ja kan tyvärr inte pröva dom själv därför berättade ja att de fanns koder där så någon kunde svara på om de va så att de fungerade eller inte ,,,,,,,men OK hädanefter så ska ja hålla käften å aldrig säga nått även om ja så hittar filer som fungerar ,,,,,,,,,,är de bättre då???????
    du gör ett gott försök o det gillar jag i alla fall....
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  6. #16
    hum. Å jag blev sugen på coca cola.

  7. #17

    någon som har megapic och COMHEM har nya koder kan maila!

    någon som har megapic och COMHEM har nya koder kan maila!
    Vet inte om dom menar MII kort eller gamla megapic?

    /JC

  8. #18
    Hela detta Inlägg är skitsnack,kom med nåt vettigt,eller håll tyst
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  9. #19
    toxie: kom med ett konstruktivt inlägg instället för o bara klanka ner på folk o säga att allt är skitsnack, lättlurade etc. Har inte sett ett enda "vettigt" inlägg från dig än så..

  10. #20

    angånde skitsnack !

    gå till slovak upload då och hämta filena då din jävla muppmojje

    och testa innan kommer hit gapar!

    /JC

Liknande ämnen

  1. M-II 28-12-2004 finnns på stop stop
    Av salsero24se i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-12-28, 22:54
  2. angående filer på stop stop
    Av gollen i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 16:58
  3. fungerande filer på stop till titanium
    Av PIRATKING i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-27, 22:08
  4. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-14, 01:06
  5. Stop Stop och keycard.dk kan dra åt helvete
    Av WM i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-08-01, 19:36

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss