Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 35

Ämne: Nya kanaler i comhem

  1. #11
    Går det inte porr så det räcker efter kl 12?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #12
    Kevlarsoul
    Gäst
    Nu var ju frågan vad var och en tyckte, och jag tycker inte alls att det skulle göra någonting om man hade porr på PPV'n.
    Dessutom anpassar sig ju inte "porr-suget" efter tv-tablån, tyvärr.

    - Kinky Boy

  3. #13

    Max

    comhem hade PPV Porr i samarbete med Max för några år sedan. Tjänsten varade bara i några veckor. Det blev stort rabalder i tidningarna eftersom statliga Telia gorde pengar på porr i samarbete med Max. Porren försvann fort.

    Sedan har PRIVATE en 24-timmarskanal som finns i många nät ute i Europa, bl a Danmark kolla www.kabeltv.dk

    :cry: Gissningsvis blir det både porr och nytt boxsystem till comhem under våren när Telia ska sälja företaget.

  4. #14
    Kevlarsoul
    Gäst
    TheVaran > Där ser man, det visste jag faktiskt inte! Tråkigt dock att ComHem (Telia) vek sig för pressen.

    Så, är det bestämt nu att ComHem säljs till våren? I och för sig tror jag nog att det kan gynna oss, delvis. Telia har ju en förmåga att inte vara säskilt kundvänliga. Om dom nu skulle byta system och krongla vilket jag i och för sig tvivlar på så kan dom se till att ge oss mer jobb i framtiden.
    Fotnot, givetvis lär ComHem byta system, men kanske inte inom det snärmaste året. Fast vad vet jag (?).

    - Kinky Boy

  5. #15

    Telia Sonera

    Att comhem säljs hör samman med att Telia gått samman med finska Sonera. För att upprätthålla konkurrensen på området har företaget gått med på att sälja t ex kabel-tv-verksamheten (comhem) och Telias mobilnät i Finland. Detta märks bl a genom att Telias portal comhem.se flyttats till Telias sajt istället.

    Vad som händer med comhem beror på den nya ägaren. Vad det gäller boxarna ska man komma ihåg att Comhem uppmanat folk att köpa boxar. Dom kunderna lär inte bli alltför glada om deras boxar blir obrukbara. Vi får väl se.

  6. #16
    Kevlarsoul
    Gäst
    Nej, om boxarna blir obrukbara lär man inte bli särskilt glad.
    Dock brukar saker som dessa ha en förmåga att dra ut på tiden, vilket jag tror att det här också kan göra.
    Så det är bara att hålla tummarna att allting flyter på som det gör nu, ett tag till fram över i alla fall!

    Nu vart diskussionen mellan mig och TheVaran lite "offtopic". Jag ber och ursäkt och hoppas ni har överseende med det :wink:

  7. #17
    Jag skulle vilja ha fler kanaler från usa t ex "The Golf Channel" och som någon annan sa "Comedy Central" även "HGTV" och "Food Network"...

  8. #18

    Re: Telia Sonera

    Citat Ursprungligen postat av TheVaran
    Att

    Vad som händer med comhem beror på den nya ägaren. Vad det gäller boxarna ska man komma ihåg att Comhem uppmanat folk att köpa boxar. Dom kunderna lär inte bli alltför glada om deras boxar blir obrukbara. Vi får väl se.
    Comhem har väl aldrig sagt att man ska köpa boxarna...



    Kanaler jag vill se är Foxsport Europe, DR2, NRK 2 bland annat
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  9. #19
    Va det inte så det gick till med macab boxarna?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  10. #20
    Citat Ursprungligen postat av JohanF
    Va det inte så det gick till med macab boxarna?
    nja jag betalar allt för min, men jag ska fortsätta göra det, 200 kr för att få en massa kanaler är inte så farligt.. om man ser till alla filmer, sport mm, då är det bra att comhem får in lite pengar, därimot funderar jag på en box till så man kan se på en och spela in från den andra..
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

Liknande ämnen

  1. ComHem HD kanaler?
    Av imported_Harry_ i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-04, 21:34
  2. Hd kanaler på comhem?
    Av MatsOmaniac i forum Com Hem
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 10:34
  3. Nya kanaler på ComHem...
    Av JoeB i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 17:14
  4. Comhem kanaler??
    Av vasy i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-07-10, 15:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss