Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 35

Ämne: Nya kanaler i comhem

  1. #1

    Nya kanaler i comhem

    TV4 plus startar snart. Har vi tur kommer Disney Channel till comhem. Annars ser det rätt mörkt ut med nya kanaler i nätet, trots att comhem för bara några år sedan lovade 200 kanaler.

    8) Tänkte därför kolla vad ni tycker om comhems utbud. Vilka kanaler skulle du vilja tillkom i utbudet? Och vilka borde kanske tas bort?

    Själv saknar jag MTV/VH-1s temakanaler:
    *VH-1 Classic
    *MTV Base (Hiphop r'n'b)
    *MTV Dance

    För mig skulle dom gärna få ta bort Eurosport News som är riktigt ruttet. Sky Sports News hade varit betydligt bättre.

  2. #2
    Har fortfarande inte fattat varför i hela h*vette dom inte sänder 3:an 4:an 5:an MTV & Z-TV digitalt för? :evil: Det har högsta prio hos mig iaf.

  3. #3
    yeeah, disney channel *högsta prioritet* 8) e så j*la trött på cartoon network.. de där programmet dom visar på nätterna e totalt värdelöst :evil: karusellen.. heh :twisted:

  4. #4
    jag vill se tysk hårdporr :shock: :shock:
    :lol:

  5. #5
    jaa, tysk hårdporr och disney channel låter bra.. gärna samtidigt

  6. #6
    "VH-1 Classic"
    "Disney Channel" och fler
    "Sky" kanaler (såvida det e möjligt) är välkommet hos mig :!:

  7. #7

    Comedy central

    Fler Sky-kanaler från England blir det knappast, upphovsrätten stoppar. Synd att dom inte ens får köra Sky Sports News. Däremot ryktas det att Sky skulle kunna vara en potentiell köpare av nordiska Canal+.

    Jag tror att Pepzi får nöja sig med Cartoon Network, om Disney kommer i comhem blir sändningstiederna 06-22.

    Jag skulle också vilja se en Comedy Central eller Comedy Channel i Sverige/Europa!

  8. #8

    VIASAT Ticket

    vill jag ha i comhem...

  9. #9
    ticket är ju inte ens nåt att ha. dom visar på 8 kanaler och 3 är porr och 2 visar samma film så det går bara 4 filmer åt gången.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  10. #10
    Kevlarsoul
    Gäst
    Som MIFF nämnde så sänder inte TV3, TV4, 5:an osv. inte digitalt, än, så det känns som en hög prioritet.
    Annars vore det väl trevligt om ComHem började köra porr på PPV som Viasat kör samt den så kallade "Disney Channel'n".

    Förövrigt så är jag ganska nöjd och hinner iaf inte se allting :wink:
    Over'N'Out
    - Kinky

Liknande ämnen

  1. ComHem HD kanaler?
    Av imported_Harry_ i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-04, 21:34
  2. Hd kanaler på comhem?
    Av MatsOmaniac i forum Com Hem
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 10:34
  3. Nya kanaler på ComHem...
    Av JoeB i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 17:14
  4. Comhem kanaler??
    Av vasy i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-07-10, 15:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss