Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Nycklar & kanaler

  1. #1

    Nycklar & kanaler

    Jag har en liten fråga som jag undrar.. när man gör ett kort te boxer vilka idents styr vad på kortet och vilka op nycklar hör till respektive kanaler och på vilken ident ligger dom. Och vilka mk nycklar på respektive ident styr vad.. skulle avra tacksam för lite snabb info om detta hittade inte så mycket på nätet om detta.. mk8 nycklarna styr juh frivisning det vet jag och nyckel 09 och 0B på ident 00C800 styr de vanliga kanalerna och channel +.. men det är också dom ända som jag vet så nu tänkte jag fråga er vika nycklar som styr tex disney channel och vh1 och sånna kanaler.. =)

  2. #2
    Dom kör alla kanaler på ID 00C800 key index 0C, dom hade en period när C+ låg på annat index men det "normala" är att alla har samma.
    Tror inte att dom kommer att konstar till det nu på slutet innan alla kort är utbytta för dom kodar ju knapp om längre.

    Uppdaterar med SA + provider MK04
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    okaj tack för svaret =) JO jag vet dom byter ut nu.. men en fråga varför funkar inte vh1 tex ? bara dålig mottagningg eller någe anant som rör det hela ?

  4. #4
    VH1 börjar sända hos boxer efter kl 18.00. Dagtid är det Nickelodeon som gäller.

  5. #5
    Om du inte kan se en del kanaler så är det nog mottagningsproblem, dom ligger paketerade i nått som kallas MUX och varje MUX kan tydligen ha olika sändningseffekt.

    Har du mycket mosaic i bilden på dom andra kanalerna?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    nee bilden på kanaerna är bara hur fin som helst och ingen mosaic

Liknande ämnen

  1. Nycklar
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 11:40
  2. OP-nycklar
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-01, 22:20
  3. Mk8-nycklar?
    Av treudd26 i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 12:45
  4. nya nycklar - inga kanaler???
    Av andyrules i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-24, 13:09
  5. [LÖST] Nycklar !
    Av thure i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-12, 17:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss