Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: NBC, Fox ........

  1. #1

    NBC, Fox ........

    Vet någon om man kan få in NBC, FOX och andra amerikanska kanaler från Sverige?

  2. #2
    dom var okad innan,men nu verka de att NBC är PoverV,och NBS mediaguard.skall kolla lite till.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    toxie: Det är ju bra att du berättar hur man får in dem också?!!

    NBC sänder (har jag hört) en feed för sina primetime program via en feed på Telstar12 15W, har själv inte kunnat få in denna satellit.
    Dock så är sändningen i NTSC plus att det sänds mitt i natten här i europa pga tidsförskjutningen.

    /soprano

  4. #4
    Så det finns en möjlighet att få in Amerikansk TV i sverige?

  5. #5
    inte så länge dom är kodad,på Astra i allafall,skall kolla på Hotbird,förrut fick man in Fox och NBC,men varför kplla du inte på CNN,eller Bloomberg?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  6. #6
    Jag vill inte se på nyheter. Jag är ute efter det Amerikanska utbudet.
    T.ex Simpsons, Vänner osv CNN och Bloomberg får jag redan in.

  7. #7
    finns det nån bra sida där man kan se vilka feed som finns och kommer.

  8. #8
    Simpsons på FOX skullle jag jääävligt gärna kunna se..

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    inte så länge dom är kodad,på Astra i allafall,skall kolla på Hotbird,förrut fick man in Fox och NBC,men varför kplla du inte på CNN,eller Bloomberg?
    Det CNN vi ser i Sverige är INTE amerikanska CNN utan CNN International. Det är två helt olika kanaler med helt olika program, ett för USA och ett för resten av världen. Samma sak med Bloomberg, det är troligtvis den brittiska versionen du ser.

    Riktiga amerikanska kanaler är inte tillgängliga i Europa. Undantaget är Fox News Channel samt NBC-feed (på Telstar 12). Däremot finns många amerikanska kanaler i europeiska versioner, som MTV, Discovery, Cartoon Network, Nickelodeon, Showtime, TCM, VH1 etc.

    Kanske är du intresserad av brittiska Skys utbud? Kolla www.sky.com. De har brittiska versioner av kanaler som ABC och Fox (FX), plus hundratals brittiska. Betydligt bättre än vårt svenska utbud.

  10. #10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss