Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 26

Ämne: forumets nivå

  1. #1
    manne
    Gäst

    forumets nivå

    Ärligt talat egentligen.. Nivån på det här forumet har sjunkit djupare än till botten. Man får inte skriva än det ena och än det andra, då får man en varning eller bannad. Alla är inte experter på det här, men det kanske man måste vara för att få skriva ett inlägg? Skulle nån skriva ett korkat inlägg, ja då blir man påhoppad och utdelad en varning... Så fort det kommer än länk till en sida med piratkort så blir man kickad med en gång. Om jag nu skulle se en sida som har piratkort och som det inte nämts om i forumet, hur fan ska jag få reda på om det är en seriös sida utan att skriva en länk??
    Låt folk få skriva en länk och låt folk bli lurade om det är en oseriös sida! (och det är det ju iofs till 100%, men tänk OM det nu inte skulle vara det...)
    Jag är inte dummare än att jag fattar att det inte finns nån lösning till CH just nu. Egentligen borde jag skriva in flera länkar på ren jävelskap.. men nä, det är det inte värt..

    Se så... kom igen nu med alla påhopp...

  2. #2
    en stor del av idén med forumet är väl att fri TV skall vara fri för oss alla utan att någon ska sitta och göra pengar på det. lite kommunism alltså

  3. #3
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

    Re: forumets nivå

    Citat Ursprungligen postat av manne
    Ärligt talat egentligen.. Nivån på det här forumet har sjunkit djupare än till botten. Man får inte skriva än det ena och än det andra, då får man en varning eller bannad. Alla är inte experter på det här, men det kanske man måste vara för att få skriva ett inlägg? Skulle nån skriva ett korkat inlägg, ja då blir man påhoppad och utdelad en varning... Så fort det kommer än länk till en sida med piratkort så blir man kickad med en gång. Om jag nu skulle se en sida som har piratkort och som det inte nämts om i forumet, hur fan ska jag få reda på om det är en seriös sida utan att skriva en länk??
    Låt folk få skriva en länk och låt folk bli lurade om det är en oseriös sida! (och det är det ju iofs till 100%, men tänk OM det nu inte skulle vara det...)
    Jag är inte dummare än att jag fattar att det inte finns nån lösning till CH just nu. Egentligen borde jag skriva in flera länkar på ren jävelskap.. men nä, det är det inte värt..

    Se så... kom igen nu med alla påhopp...
    Forumet har regler. Reglerna ska följas. Det är något som du går med på när du registrerar dig på forumet, och därför kommer vi att följa de regler som finns, och därför även behandla er efter de reglerna.

    En av de tydligaste reglerna är:

    INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!
    Vi hoppar inte på folk som skriver inlägg, däremot ger vi folk numera varningar för att skriva att comhem är löst eftersom så är inte fallet.
    Skriver någon att dom känner en kille som känner en killes kusin som har en brorsa som har ett kort som fungerar, så är sanningshalten i det inlägget = 0. Därför ger vi den personen en varning, för vi vill inte att rykten ska spridas på vårat forum.
    När någon har fakta, och skriver ett inlägg, där det finns både bilder på ett kort som fungerar och information som är relevanta, då kommer vi inte att ge den personen en varning, utan istället beröm.

  4. #4
    Manne: Jag har föreslagit att reglerna ska ändras tillfälligt, så att det ska vara tillåtet att sätta ut länkar till sådana websidor som du talar om. Crew och jag och några till vände och vred på frågan ett litet tag, men reglerna ändrades inte.

    Så idén är inte ny, men om inga nya fakta framkommer "i målet", så förblir nog ordningen som den alltid varit.

  5. #5
    Jag kan hålla me om att man inte ska skriva om lösa ryckten men att lägga ut brahaiga sidor är väll inte så farligt.... REGLER kan också bli gammla..Så ibland får man se över sinna regler för att alla ska trivas :lol:

    VI är här för att se fri tv.. Inget annat dom som försöker kärna på det bör bannas
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Hur vet vi att folk inte gör reklam för sin egen sida?

  7. #7

    Re: forumets nivå

    Citat Ursprungligen postat av manne
    Om jag nu skulle se en sida som har piratkort och som det inte nämts om i forumet, hur fan ska jag få reda på om det är en seriös sida utan att skriva en länk??
    Om du eller någon annan skulle se nått eller vill fråga om det är OK så går det alldeles utmärkt att skicka ett PM till någon av oss i crew.

    Frågan är väl också om det någonsin funnits en seriös näthandlare :wink:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    Hur vet vi att folk inte gör reklam för sin egen sida?
    Fan sant tänkte inte så långt :lol: :lol:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

  9. #9
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    rejj skrev:
    Hur vet vi att folk inte gör reklam för sin egen sida?


    Fan sant tänkte inte så långt
    _________________
    KONTROLLERA ATT HJÄRNAN ÄR ANSLUTEN INNAN FINGRARNA INKOPPLAS
    hahah

  10. #10
    Rattle
    Gäst
    Tycker detta forum håller relativt hög nivå, till skillnad mot andra där hälften av inläggen går ut på att säga godnatt till varandra Att sen man får sej ett gott skratt då och då gör ju inte detta forum sämmre

    /Rattle

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss