Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nokia 9780

  1. #1

    Nokia 9780

    Vill bara få det jag läst i andra trådar tidigare bekräftat igen. Är det alltså på detta sura viset att Nokia 9780 inte går att nergradera till den förra mjukvaran via comporten på baksidan och en nollmodem kabel, så att den lirar med viacess igen? Och i så fall varför? :roll:

  2. #2
    Du kan bara editera kanallistan via serieporten...tyvärr.

  3. #3
    Klart att det går. Problemet är att det är svårt att få tag på den gamla mjukvaran :!:

  4. #4
    rovers: Då kan väl du berätta hur man gör och varmna hittar programvaran och om du inte vet hur man gör så är väl ditt inlägg jävligt meningslöst. :twisted:
    Meningen med forumet är väl att man ska hjälpa varandra eller? :?

    /soprano

  5. #5
    ganska enkelt,skicka den till en nokia service verkstad ,då fixa dom de,för ca 500kr.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av toxie
    ganska enkelt,skicka den till en nokia service verkstad ,då fixa dom de,för ca 500kr.
    Sant, men till vilken nytta? 9780 uppdaterar sig själv ju... Så det är 500 onödiga kronor...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Hmm jag verkar då ha en skum 9780 först så uppdaterade den sig själv... och man skulle ringa 08 nr..... när jag då läst runt lite hära så insåg jag att maskin va ju ba att slänga (nds). Men i går när jag kopplade in skiten igen. (har varit urkopplad typ 2 veckor )
    så kom en blå ruta upp om nått kryptning system. va ba trycka exit så starta skiten igen .. KUNG :-) Min undran blir då är det inte 9802 som ska ha den där blåa rutan ?

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-09, 14:25
  2. Nokia 9780 ???????
    Av fejdarn i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-25, 10:24
  3. nokia 9780
    Av hellow i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 00:02
  4. Nokia 9780
    Av kily30 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-16, 13:49
  5. Nokia 9780
    Av triax i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 08:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss