Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 44

Ämne: Börjar bli misstänktsam..

  1. #1

    Börjar bli misstänktsam..

    Inte för att klaga på dom som kan någonting om piratkort här på forumet men jag har bara fått känslan av att dom som verkligen känner till nåt om hur det går med knäckandet av det nya systemet inte håller till här iallafall utan på andra sidor som inte vem som helst kommer åt.

    Jag har pratat både med folk som är OP´s på irc-kanaler + att jag har snackat med andra moderatorer på andra forum än detta.

    Och en sak är klar eller så snackar folk väldigt många massa skit?!

    - Det finns filer för nya comhem bara att det inte funkar för PPV-film o sport.

    Detta har 4 av 5 personer berättat och några har sagt att det inte finns kort som funkar, dom som sagt att det finns säger att det fortfarande är i utvecklingstadiet eftersom PPV-film o sport ännu inte tydligen går att få in.
    Och därför kan det bero på att det inte snackas så mycket om det för att inte få folk som inte kan speciellt mycket om piratkort att börja tjata, spekulera samt att fråga massa.

    Själv tror jag inte på någon än så länge men man börjar smått misstänka att detta hålls hemligt än så länge pga det jag nämnde tidigare.

    Ni som känner till nåt om att detta som jag hört kan vara sant eller har en förklaring på hur fan det EGENTLIGEN ligger till kan PM mig istället för att skicka öppet så alla kan läsa.

  2. #2
    Pja... jag vet ingenting, men det är väl rätt naturligt att man inte går ut publikt med ett utvecklingsprojekt? Om någon nu lyckats knäcka Comhems nya system, eller någon del av det, låt dem gå ut med det när de själva tycker att det är dags.

    Tills dess kan man ju skaffa bredband och tanka hem allt man vill se den vägen istället. Funkar betydligt bättre på alla sätt bortsett från direktsänd idrott förstås.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    103
    Tackad
    10 gånger

    Re: Börjar bli misstänktsam..

    Citat Ursprungligen postat av codehunter
    Inte för att klaga på dom som kan någonting om piratkort här på forumet men jag har bara fått känslan av att dom som verkligen känner till nåt om hur det går med knäckandet av det nya systemet inte håller till här iallafall utan på andra sidor som inte vem som helst kommer åt.

    Jag har pratat både med folk som är OP´s på irc-kanaler + att jag har snackat med andra moderatorer på andra forum än detta.

    Och en sak är klar eller så snackar folk väldigt många massa skit?!

    - Det finns filer för nya comhem bara att det inte funkar för PPV-film o sport.

    Detta har 4 av 5 personer berättat och några har sagt att det inte finns kort som funkar, dom som sagt att det finns säger att det fortfarande är i utvecklingstadiet eftersom PPV-film o sport ännu inte tydligen går att få in.
    Och därför kan det bero på att det inte snackas så mycket om det för att inte få folk som inte kan speciellt mycket om piratkort att börja tjata, spekulera samt att fråga massa.

    Själv tror jag inte på någon än så länge men man börjar smått misstänka att detta hålls hemligt än så länge pga det jag nämnde tidigare.

    Ni som känner till nåt om att detta som jag hört kan vara sant eller har en förklaring på hur fan det EGENTLIGEN ligger till kan PM mig istället för att skicka öppet så alla kan läsa.

    jo mina grannar har 20 fungerande kort men de vägrar sälja ngn till mig..tro mig hadde det funnits en lösning hadde du fåt veta det

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av garton
    Tills dess kan man ju skaffa bredband och tanka hem allt man vill se den vägen istället. Funkar betydligt bättre på alla sätt bortsett från direktsänd idrott förstås.
    Det är ju idrotten vi alla saknar!! Eller?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ehrlin
    Citat Ursprungligen postat av garton
    Tills dess kan man ju skaffa bredband och tanka hem allt man vill se den vägen istället. Funkar betydligt bättre på alla sätt bortsett från direktsänd idrott förstås.
    Det är ju idrotten vi alla saknar!! Eller?
    Jo... jag gör det. Det finns väl en eller annan som tittar på annat också, men det kanske är sporten som är mest poppis.

    Det är ju fan att man inte kan köpa BARA hockeyn och fotbollen från Comhem. Resten är ju bara skräp.

  6. #6
    Önskar man kunde köpa BARA Premier League...

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Robbie
    Önskar man kunde köpa BARA Premier League...
    Jag vill se engelska hockeyligan... hähä!!

    (Allvarligt talat alltså, jag har hört att de nästan tacklar ihjäl varandra i varje match.)

  8. #8
    Problemet är nog snarare, att det är en mental bit : Man SKA bara ha ALLA kanaler för leverantören. Eller är det bara jag som tänker så?? Tror INTE det enbart är jag. utan bara man har tillgång till samtliga kanaler så är man nöjd. Men man kollar inte på alla efterhand - bara man har dem. Got it?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    116
    Citat Ursprungligen postat av garton
    Pja... jag vet ingenting,

    Tills dess kan man ju skaffa bredband och tanka hem allt man vill se den vägen istället. Funkar betydligt bättre på alla sätt bortsett från direktsänd idrott förstås.
    En till som vet ingenting !!!!!

    Hur många tror du det finns i Sverige som fortfarande INTE kan få bredbandsuppkoppling ännu?? Utan tvingas sitta med slöa och tråkiga modem.

  10. #10
    jepp håller fullständigt med rojac. För jag är exempelvis en av dom stackarna som fucki´n felia inte har byggt ut bredband till :twisted: :twisted: . och det är ganska irriterande kan jag säga.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

Liknande ämnen

  1. Hjärnsläpp börjar jag tro?
    Av Soulja82 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 09:55
  2. Någon som fått reda på vad 21 börjar med
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 12:54
  3. [LÖST] Börjar bli orolig....
    Av M.Lind i forum Com Hem
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 10:59
  4. Nu Börjar det!
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 14:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss