Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Sant eller rykte??

  1. #1

    Sant eller rykte??

    Hörde på ett av forumen i Yahoo om C*n*x att C*n*l D*g kommer att byta ut ALLA sina originalkort (tydligen 90.000 st??) så de täpper till hålen som finns för att undvika kopiering. Kan INTE säga sanningshalten i detta påstående och vill höra med någon av er om ni hört samma?

    Så :

    1. VAD innebär detta rent konkret för "oss"?
    2. Kommer detta att "slå ut" TV-tittandet på C D?

    Fler frågor lär nog finnas, men kommer inte på dessa rent spontant. INTE min mening att komma med rykten och betonar STARKT att jag bara framför det jag vet utefter det "lilla" jag läst. Försökte få fram "källan", men det handlade tydligen om "säkra källor" (????) som framför detta....Dessutom har jag inte funnit något om detta i detta forum på någon tråd. Kan jag ha missat?




    Bifogar länk :

    http://groups.yahoo.com/group/conax2/message/1893
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  2. #2

    Re: Sant eller rykte??

    Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Hörde på ett av forumen i Yahoo om C*n*x att C*n*l D*g kommer att byta ut ALLA sina originalkort (tydligen 90.000 st??) så de täpper till hålen som finns för att undvika kopiering. Kan INTE säga sanningshalten i detta påstående och vill höra med någon av er om ni hört samma?

    Så :

    1. VAD innebär detta rent konkret för "oss"?
    2. Kommer detta att "slå ut" TV-tittandet på C D?

    Fler frågor lär nog finnas, men kommer inte på dessa rent spontant. INTE min mening att komma med rykten och betonar STARKT att jag bara framför det jag vet utefter det "lilla" jag läst. Försökte få fram "källan", men det handlade tydligen om "säkra källor" (????) som framför detta....Dessutom har jag inte funnit något om detta i detta forum på någon tråd. Kan jag ha missat?




    Bifogar länk :

    http://groups.yahoo.com/group/conax2/message/1893
    Är väl bättre att du frågar, där du hör dina rykten, så slipper sånt spridas i onödan!

    majos

  3. #3
    Om dom skall byta ut 90.000 kort så är det väl inte ALLA! Mig veterligen så har de väl betydligt fler än 90.000 abbonenter sammanlagt i de Nordiska länderna!

  4. #4
    Det ÄR tydligen sant. De ska byta ut de ALLA gamla originalkorten - INTE alla deras kort. Läste det t.o.m moderatorn visste om detta. Får väl som sagt se vad de innebär. Undrade bara om det bara var jag i detta forum som hade hört om detta?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det kan säkert stämma... Dock kommer det ta ett BRA TAG innan dom lyckats byta ut 90.000 kort och fått alla att börja använda det... Men som man brukar säga "time will tell"
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Det kan säkert stämma... Dock kommer det ta ett BRA TAG innan dom lyckats byta ut 90.000 kort och fått alla att börja använda det... Men som man brukar säga "time will tell"
    Det stämmer jag jobbar själv i en Expertbutik har pratat med en från Canaldigital det kommer att ske jan/febr nästa år. :-(

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Precis... Så det tar LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG tid... Sen är det säkert inte 100% säkert att det kommer ske...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    man borde väl kunna läsa om detta på Canal Digitals websida där står inget vad jag kan se

  9. #9
    Varför är det så att folk går in i en state of deniel så fort det kommer någon negativ nyhet? Tror ni att CD tycker det är ok att alla kör med piratkort?

    Klart som fan att det händer något snart. Det jag hörde var att det skulle vara klart redan i mitten av september. Sen om det är från denna serien som nycklarna kommer ifrån får framtiden utvisa, för det är det nog bara personerna bakom MII och andra kort som vet idag.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av marcusm
    man borde väl kunna läsa om detta på Canal Digitals websida där står inget vad jag kan se
    NJaa det kommer nog upp där när dom har bestämt sig till 100 vilken månad det blir. :cry:

Liknande ämnen

  1. kan detta vara sant eller är det bluff
    Av catlak i forum IP-TV
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 00:09
  2. Predasaurus 2.08 kommer sanning eller rykte ?
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 13:27
  3. Rykte eller Fakta?!
    Av tonkaa i forum Com Hem
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 20:14
  4. Sant eller Falskt?
    Av smack i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 15:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss