Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Cam loader

  1. #1

    Cam loader

    Kör hemma med matrix reloaded 1.080 och har sett att det finns uppdatering, så tänkte uppdatera min cam, och vill köpa en Cam loader, hittade en som fanns att köpa på www.matrixcam.com och skulle gärna vilja beställa denna i sverige istället eller i nånstans i norden, någon som vet vart man kan få tag på denna, så här ser den ut.



    Glömde att skriva att jag kör med en @SAT 9500S dekoder med inbyggd matrix reloaded modul....ifall detta spelar någon roll.

  2. #2
    skickar ett PM till mej,så fixa jag en sådan till dej.,men Magic 1.080 finns inte,måste vara en Matrix Modul,och en sådan updatera du med två fun5 kort.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    oj sorry...menade matrix reloaded....ska ändra de i inlägget också, ska pm:a dig nu.

Liknande ämnen

  1. Loader File
    Av Anders_79 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-07, 06:53
  2. Dragon loader card
    Av skiva i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-26, 21:34
  3. 501 sammy loader - var är du
    Av surfray i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-15, 14:23
  4. m-II loader+m-II kort
    Av villa i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 19:17
  5. Viacess.bin och Winphoenix loader.hex??
    Av baffs i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-11, 12:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss