Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Brännarprogram till MP3.6USB mm

  1. #1

    Brännarprogram till MP3.6USB mm

    Jag har sökt men inte riktigt hittad svar på min fråga, så jag provar att ställa den till er som kan:
    Jag har köpt en MP3.6USB och MII kort (jag har följt råden i forumen att det är den bästa kombnationen att köpa).
    1) Frågan är vad skall jag ha för brännarprogram till den (det enda jag hittar är en massa tips till MP3.5).
    2) Hur gör man sen när man hittat ett lämpligt brännarprogram för att få in nyckar till CD?
    Är det någon som vill vara vänlig och hjälpa mig men en steg för steg instruktion? :P

    Tacksam för svar 8)
    Mvh
    / Jesse James

  2. #2
    ladda hem banan progget från adteknik,multi prog ställ in phonix uppdatera os progga ha en bra dag
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  3. #3
    Programmering görs med Spöket
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    det förutsatte nog wiggen att han visste
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Liknande ämnen

  1. Brännarprogram för mp3
    Av vägkung i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 21:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss