Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: SRT 8700 startar ej

  1. #1

    SRT 8700 startar ej

    Jag köppte nyss en Strong mottagare (begangnad) som säljaren sa att den inte starta alla gånger. När jag skulle koppla in den så ficka jag inte den att funka under 2 dar testade med jämna mellanrum men fick den aldrig och starta. Plocka i sär den och kollade säkringen men den va hel. Någon som vet va de kan vara för fel?

  2. #2
    Jag har samma problem skickade den till karlstad de bytte ut säkringen och jag fick tillbaka den men nu är den seg som tuggummi.... Jag fattar inget. De skrev en hänvisning att den kan behöva startas om ibland. Menade dom mellan varje knapptryckning eller ??

    Har haft den i exakt ett år nu !!! och den funka skitbra tills nu! :-(

    elFeo: Vet du något ????
    _________________________________________

    STRONG SRT 8700
    M-II kort + brännare
    Thor + sirius

  3. #3
    Min snurrar på bara fint, eller rättare sagt likadant som alltid. Vad är det som är segt? Kan det vara lite taskiga batterier i fjärren eller nåt?

    Ring till de som gjorde jobbet annars, kanske är något knas eller kanske de har lagt in en gammal firmware?

  4. #4
    är det nds i boxen då har du den nyaste njukvaran annars ladda ner. eller ställ dig på tv 3 när det står int på displayen tryck 3 ha en bra dag
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  5. #5
    Om de är min box vi snackar om så startar den inte. Jag lämmnade in den och dom sa att dev va näsdelen som var fel på och att några motstånd va trasiga på kortet. Detta skulle inte gått och fixa själv...

  6. #6
    Näe, jag pratade om aw623s sega box

  7. #7
    Förlåt Snouser om jag trampa in på ditt inlägg.

    Det är tyvärr NDS. och fräscha batterier. Ringde och skällde :evil: ut firman i Kristnehamn idag. Dom fatta ingeting !!!

    Jag tor att processorn fått en knäck av någon överbelastning när säkringen gick, ska skicka tillbaks den i morgon. :-(
    _________________________________________

    STRONG SRT 8700
    M-II kort + brännare
    Thor + sirius

Liknande ämnen

  1. DM500S Startar ej...
    Av typhoon i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-04-07, 16:54
  2. Hur linux startar om??
    Av Shaterlo i forum Linux
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 03:50
  3. Box startar ej
    Av gambler3k i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 22:09
  4. Startar om
    Av willehard i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-10, 21:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss