Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Viktig för din ComHem Box...Hurrra

  1. #1
    Falcon2000
    Gäst

    Viktig för din ComHem Box...Hurrra

    --------------------------------------------------------------------------------
    Angående låsning av boxar som blivit uppdaterade så finns det en lösning . Frågan e nu
    om någon av kunniga tror att dett afunkar , Har själv ingen box att prova på. Grannen kommer
    senareOk!Hoppas bara comhem inte blåser oss igen...Gå in på "meny"
    (förutsatt att det gått 24h sen ni var där sist, så att ni kommer in på själva inslagnings-proceduren).
    Slå in första numret (4 siffror) när ni ska repetera första numret var beredda
    med R-E-T-U-R-N knappen (R).Repetera numret, så fort ni trycker "OK" tryck
    sedan RETURN(d.v.s. så fort "bekräftelse godkänd" dyker upp då trycker ni return innan den
    automatiskt går tillbaka till "hemliga kortkoder").Detta låter jävligt komplicerat när man läser
    det men i praktiken är det skit enkelt. Fortsätt sedan med samma procedur tills ni slagit in alla
    nummer då ska det funka, Maila in till forumet så att jag vet om det funkar för er oxå..är ni
    snälla. P.S När ni trycker "OK" så tryck RETURN precis när "bekräftelse godkänd" dyker upp -Låt inte
    sidan automatiskt gå tillbaka till "hemliga kortkoder" utan tryck RETURN millisekunden
    efter "bekräftelse godkänd" (den vita lilla blaffan)kommer upp...OK!!!



    --------------------------------------------------------------------------------


    Min polare berättade imorse detta för mig och det funkade galant, och nu tänker jag säga
    hur man gör men som tur var så hade du redan skrivit det =) men jag kan skriva en simpel förklaring.......
    Gå som vanligt in på menyn "byte av hemlig kod", sen skriver du in koden 2 gr som vanligt,
    men innan du trycker på "OK" knappen andra gången så ska du vara bered med "R" knappen. Precis
    när det kommer upp en vit ruta där det står "bekräftelsen godkänd" så trycker du snabbt som bara
    fan på "R" knappen, sen gör du precis lika dant med dom resterande koderna =)


    --------------------------------------------------------------------------------

    Behöver man göra så varje gång man ska slå in koder eller försvinner spärren helt?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Fuuuunkar!!!


    --------------------------------------------------------------------------------
    Fy va gööööt. det funkar kanon!!! TACK!!
    :-(

  2. #2
    Det finns en klistrad tråd i forumet om detta är det så svårt att hålla sig i den? Dessutom står denna infon redan där.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08
  2. Viktig Info....
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-05, 20:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss