Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Bröder HJÄLP!!!

  1. #11
    Jag vet att det är omkodat det här hände innan omkodningen igår och nej det är ett titanium kort jag har!!!

  2. #12
    Kan någon skicka titanium filer från den 24/11 till mig eller ge mig en ledtråd vad jag kan hitta den här filen? Jag tror och har pratat med en kille som tror att det hjälper om jag proggar kortet med dom filerna sen väntar till dom nya filerna kommer och proggar det igen. På så sätt tror han att det kommer att funka nästa gång. Tusen tack för all hjälp jag kan få!!!

  3. #13

    Re: Bröder HJÄLP!!!

    Citat Ursprungligen postat av zadom
    Jag får inte igång mitt titanium kort med dom nya filerna från s***s***... Behöver man en ny OS eller? vart hittar jag den isåfall? Och hur får jag in den på kortet? Eller är kanske mitt kort paj? Det står att titanium kort programmerad utan problem i bananen men det är svart bild!!! Skulle vara tacksam för all hjälp jag kan få!!! Är åter igen vid datorn 19.30 hoppas då att någon har tagit sig tid och läst det här...
    det var samma sak med mitt kort ,men jag nedgraderade det till os 1,03 och efter det så funkar det.

  4. #14
    jag har nedgraderat mitt nu, nu är det bara vänta till dom nya titaniumfilerna kommer så får vi se om det funkar för mig oxå!!! Håller tummarna

  5. #15

    Re: Bröder HJÄLP!!!

    Citat Ursprungligen postat av gladan
    Citat Ursprungligen postat av zadom
    Jag får inte igång mitt titanium kort med dom nya filerna från s***s***... Behöver man en ny OS eller? vart hittar jag den isåfall? Och hur får jag in den på kortet? Eller är kanske mitt kort paj? Det står att titanium kort programmerad utan problem i bananen men det är svart bild!!! Skulle vara tacksam för all hjälp jag kan få!!! Är åter igen vid datorn 19.30 hoppas då att någon har tagit sig tid och läst det här...
    det var samma sak med mitt kort ,men jag nedgraderade det till os 1,03 och efter det så funkar det.

    Japp det funkade!!! Testade igår innan omkodningen och det funkade, drog ner OS till 1,03 sen brännde dom nya filerna och det blev bild direkt!!! klockrent, skönt att inte kortet var paj...TUSEN TACK för all hjälp!!!

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss