Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Funderingar!

  1. #1

    Funderingar!

    sitter och funderar på om det finnns människor på det här forumet som verkligen är insatta i vad det gäller piratkort till boxer,alltså om det skulle finnas kort som fungerar just nu till boxer,skulle forumet veta om det eller är alla som jag,helt oinsatt och en hoppandes digitaltvägare med 1,2 coh fyran på sin burk!tex moderatorerna skulle ni veta deta så fort det kom ut eller håller ni på själva med att lösa problemet eller sitter ni och hoppas som jag???

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Just nu flytter det en MASSA rykten om vad som är sant eller inte... Det vi med all säkerhet kan säga är att det finns folk som jobber på det... Dock går det inte att säga hur långt dom har kommit eller om dom ens kommer lyckas... Sen om de personerna finns här på forumet kan vi inte heller svara på... Det ända vi vet just nu är att det är svart och att det inte finns några fungerande publika filer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    här är en som jobbar
    ska överta min sons dator
    den här börja bli full
    med material
    SOM KANSKE KAN ANVÄNDAS ???????
    ,gott nytt på er alla

  4. #4
    Jag känner igen frågeställningen.
    Hade parabol för ett par år sedan. Kommer mycket väl ihåg att conax system skulle vara totalt omöjligt att knäcka. Helt idiotsäkert system som skulle döda hela marknaden av piratkort.
    Plötsligt en dag var det knäckt och färdiga filer fanns (visserligen för seasoninterface, men ändå....).
    Den gången tog det nog 2-3 år.
    Går det fortare i det här fallet????

  5. #5
    Conax är inte knäckt....

  6. #6
    det påstås att boxersystemet funits i England i tre år och ännu har ingen lyckats knäcka det, sant eller ej men det lär säkert dröja ett tag

Liknande ämnen

  1. Lite funderingar ...
    Av Appiah i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 07:46
  2. Funderingar
    Av poolle i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 15:38
  3. Hex funderingar
    Av Mac Gyver i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-08, 01:19
  4. Några funderingar...
    Av Donkey Punch i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-24, 00:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss