Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Kan man koda av kodade marksända kanaler....

  1. #1

    Kan man koda av kodade marksända kanaler....

    jag har en combobox från CD någon som vet om man på något sätt kan sätta in ett boxer kort i den (behöver man en modul?) för att avkoda dom marksända kanalerna som e kodade

  2. #2
    Modul + abb så fungerar det.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    om man har en cd combobox får man väl en gratis ca modul från cd så att man kan lösa boxer abo och titta på tv3

    mvh
    t

  4. #4
    Nej, inte nu längre, det var väl bara ett par veckor i början, när CD hade TV3 med i reklamen... ;-)

  5. #5
    jodå jag skrev till dem och klagade på att jag inte fått en modul. två dagar senare låg den i brevlådan.

  6. #6
    det ska jag pröva

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Mazzze
    jodå jag skrev till dem och klagade på att jag inte fått en modul. två dagar senare låg den i brevlådan.
    När va detta ?

    Har du nån mailadress till dom ?

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Mazzze
    jodå jag skrev till dem och klagade på att jag inte fått en modul. två dagar senare låg den i brevlådan.
    Jag ringde till CD igår och fick tillsvars att det hade dom slutat med from 1 sept! :cry:

  9. #9
    vilken nummer ska modulen ha

    arvid


    Edit: har flyttat meddelandet från rubrik till meddelanderutan, det blir helt oläsligt annars /T-bird :wink:

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av ChalleQ
    Citat Ursprungligen postat av Mazzze
    jodå jag skrev till dem och klagade på att jag inte fått en modul. två dagar senare låg den i brevlådan.
    Jag ringde till CD igår och fick tillsvars att det hade dom slutat med from 1 sept! :cry:
    hmm jag fick min modul igår så det funkar att få modulen fortfarande .
    det har tydl stått i nån annons att den ingick
    len trut fina ord å en stor påk bakom ryggen.

Liknande ämnen

  1. mediaportal och kodade kanaler
    Av maxeman i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 07:30
  2. Kodade kanaler låser sig
    Av ambush i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 14:12
  3. Blanda kabel och marksända kanaler
    Av warre. i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 11:44
  4. Att koda av kanaler...
    Av Saberhagen i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 18:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss