Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Tips på parabol/box-paket?

  1. #1

    Tips på parabol/box-paket?

    Jag skulle vilja ha tips på paket jag kan köpa?
    Är sugen på att få in både CD och Viasats kanaler, så behöver väl lite speciella grejor då. Samt en sista gång jag frågar, fast jag har frågat det tidigare. Måste jag ha abbonemang från nått utbud (tex CD eller viasat) för att kunna använda piratkort?
    Bli inte upprörd nu för att jag fråga igen, men kan inte se ett klart svar :smile:

    Mvh
    Johan Sandberg

  2. #2

    Re: Tips på parabol/box-paket?

    Citat Ursprungligen postat av sandberg112
    Samt en sista gång jag frågar, fast jag har frågat det tidigare. Måste jag ha abbonemang från nått utbud (tex CD eller viasat) för att kunna använda piratkort?
    Bli inte upprörd nu för att jag fråga igen, men kan inte se ett klart svar :smile:

    Mvh
    Johan Sandberg
    NEJ.
    Auktoriserad julmusttestare.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Inlägg
    154
    Tackad
    1 gånger
    Du behöver inget abbonemang.
    Jag har 9802s med en conax-modul. Om du ska köpa något nytt idag så är det säkert värt köpa något paket med abbonemang. Om du kan få en mottagare med två kortplatser så kanske du kan få användning för piratkort i framtiden.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Hermle
    Du behöver inget abbonemang.
    Jag har 9802s med en conax-modul. Om du ska köpa något nytt idag så är det säkert värt köpa något paket med abbonemang. Om du kan få en mottagare med två kortplatser så kanske du kan få användning för piratkort i framtiden.
    Om jag köper med abbonemang så får jag inte tillgång till betalkanalerna gratis eller?

    Mvh
    Johan Sandberg

  5. #5
    vill duse viasat så bhöver du abb påviasat.conax funkar med pk så köp strong-triax då har du båda systemen
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    vill duse viasat så bhöver du abb påviasat.conax funkar med pk så köp strong-triax då har du båda systemen
    Strong-triax, vad för modell? Kan jag få in alla betalkanaler via pirat sedan?

  7. #7
    Nej Viasat kör på NDS och det är inte knäckt änn.. men CD betalkanaler kanu få in med ett MII kort o rätt filer

  8. #8
    Okej, men för att få in Viasat sport osv måste jag ha ett abbonemang från viasat då? Det gick inte att få det 'gratis'?

  9. #9
    nepp i dagsläget så går det inte, om du inte har dreambox o kör cardshare.. men de e nog för avancerat för dig..

  10. #10
    Ja det tror jag med Anders
    Men vad för box och parabol skulle du rekommendera? Gärna med båda systemen då så jag slipper köpa till modul.

Liknande ämnen

  1. extra paket
    Av stwa i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-04-05, 21:33
  2. 1:- paket (mottagare med abb)
    Av frejac i forum Boxer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-09-16, 07:05
  3. Är det här ett bra paket komplett med ett M II ?
    Av X-Files i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-18, 19:46
  4. billigt paket
    Av ingedamp i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-07, 00:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss