Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Virus

  1. #1

    Virus

    win32/Rbot.CPW trojan, detta viruset har jag fått från m2 filer som jag tagit hem är det någon annan som har fått det oxså???
    Gratis är goott

  2. #2
    jo jag har också fått det...vilket virus program använder du??

  3. #3
    NOD32 använder jag har haft ett helvete att bli av med det tror det är borta nu har även kört Ad-Aware
    Gratis är goott

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Nisse100
    NOD32 använder jag har haft ett helvete att bli av med det tror det är borta nu har även kört Ad-Aware
    Haru hela versionen på NOD32?

    jag ladda ner en version på Dc, men de va bara trial 30 dar?

    Vart fick du ditt NOD32 från?

  5. #5
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    Citat Ursprungligen postat av Nisse100
    NOD32 använder jag har haft ett helvete att bli av med det tror det är borta nu har även kört Ad-Aware
    Haru hela versionen på NOD32?

    jag ladda ner en version på Dc, men de va bara trial 30 dar?

    Vart fick du ditt NOD32 från?
    Det fixar du genom att ladda hem ett sk. crack.
    Finns säkert på DC, annars på www.crackfind.com borde det finnas. (varning för ev. virus som kan finnas på den sidan).

    Om du tankar på www.thepiratebay.com så finns det nog nåt fint pack med både nod32 och crack.

  6. #6
    v 1994
    Gratis är goott

  7. #7
    man får köa i felsäkert läge sen kör man NOD32 och Ad-Aware så får man bort det
    Gratis är goott

  8. #8

    Norton vs NOD

    Jag skaffade Norton Internet Security med virusskydd och brandvägg 2003. Detta förlängde jag sedan 2004 och skaffade en Netgear FR114P
    med HW-brandvägg. När Nortonabonnemanget nu gick ut igen så tänkte jag att jag ska testa NOD32 som fått så bra kritik. Jag laddade ner en 30 dagars testutåva och skannade igenom datorn och fann 14 filer av trojantyp !
    Jag frågar mej nu vad Norton har hållit på med i två år ? Jag har ju trott att jag haft ett gott skydd men Norton har tydligen bara snurrat hårddisken lite imellanåt för att verka viktig.

  9. #9
    Norton suger, slöar ner datorn så förbaskat.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  10. #10
    NOD32 rekommenderas. Kör det själv och det är det bästa jag hittills testat. :P

    Som sagt: PirateBay!!

Liknande ämnen

  1. VIRUS ?
    Av elke i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 20:59
  2. MII old virus?
    Av Mazzze i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-25, 11:14
  3. Virus ?
    Av gustav1 i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-09, 21:57
  4. [LÖST] virus
    Av peter pettersson i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-03, 21:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss