Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Inter-Milan

  1. #1

    Inter-Milan

    Tja, finns de nån möjlighet o titta på den matchen idag, jag har en Samsung 9500AY ett blått titaniumkort, MII kort , Guldkort, ingen cam annars hade jag kunnat kolla på spanska C+...

    Jag får inte in sateliten Turksat 1c för att kunna titta på Tv 8 den turkiska gratis kanalen som sänder matchen..

    Vet nån ifall det finns nån kanal som man kan öppna med TMB filer lr nått liknande som sänder matchen?

  2. #2

  3. #3
    JO de där vet jag .. men jag e osäker vilka av dessa kanaler går o koda av med tmb filen.. det var därför jag frågade

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Anders_79
    JO de där vet jag .. men jag e osäker vilka av dessa kanaler går o koda av med tmb filen.. det var därför jag frågade
    Jag behöver lite hjälp av er här tack, jag har en europparabol 4 st huv, ett titanium kort v01,06, två guldkort och gäng M2 kort och en Infinity USB Phoenix brännare. Vilka program och hexfiler ska jag ha för att se TPS och D+ m.fl hoppas på hjälp av er här så jag löser detta mm.. tack på förhand.

  5. #5
    För d+ räcker de med ett tianiumkort i en SECA modul parabolen mot astra (tror jag)

    tps kör TPScrypt

  6. #6
    Går inget att se med conaxmodul?? måste jag ha seca2modul?

  7. #7
    Du behöver en modul som klarar seca 2.. de kan va dragon modul, magic, matrix, seca 2.. de finns massa juste Joker modul.. bara att välja ..men med conax modul funkar de inte

  8. #8
    Var köper jag den, har du något bra sajt att rekomendera mm..
    Vilka kan kanal&vilken fotboll kan jag se då mm..

  9. #9
    DRAGON CAM + LOADER CARD går den att använda till min mediamaster 9802S ??

Liknande ämnen

  1. Milan - Juventus på lördag
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 14:34
  2. Inter face smd..
    Av sarik i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-23, 16:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss