Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Zyxel 660HW

  1. #1

    Zyxel 660HW

    jag har ett 660hw modem med inbyggd trådlös router... men det är så fruktansvärt dålig mottagning på wlan'et jag har kanske 15 m mellan datorn och routern! 2st väggar imellan och väggarna är av spånskiva det borde väl funka bra änndå tycker man... enl spec så ska den juh klara 50m innomhus jag har testat med en annan 660 och annat wlan kort... nån som vet om det finns nåt program som kan fixxa längre räckvidd eller nåt...

    Tänkte även höra om det finns nån som vet var man kan få tag på beta firmwaren för 24mbit! zyxel hade lagt ut en beta men sen tagit bort den! snackade med zyxel support idag och han sa att den funkade bra å köra 24mbit med den! men han vägrade att berätta var man kunde få tag på den :cry:

    MvH
    kUbbAS

  2. #2
    Hej har läst nån stans att över 10 m tappar man mycket i mottagning.Vet inte om det finns nån slags förstärkning som man kan ha.Om du får reda på nån vettig föstärkning kan du väl höra av dig.Jag har 660H Triple Play Modem +ZyAIR G-2000 router. Mvh rockan

Liknande ämnen

  1. Zyxel DMA 1000
    Av _age_ i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 16:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss