Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: A/V Link

  1. #1

    A/V Link

    Tänkte att jag skulle distribuera signalen från min DB (500-S) till några flera ställen i kåken. Köpte därför en Digiality AV-Link. Bild och ljud överförs perfekt, men det strular som tusan med fjärren. Odugligt!

    Är det någon som testat någon AV-länk till DB och vilka produkter kan isåfall rekomenderas.

  2. #2
    Jag har en A/V-link, gigaair, till min 500s och den är som du säger bra för ljud o bild men värdelös när man ska använda fjärren.
    Det beror på att den lilla fjärren till 500 skickar en sån vek signal och att den försvagas ännu mer via linken.

  3. #3
    OK, tack för förklaringen. Då hjälper det alltså inte att byta till någon annan A/V Länk.

    Skulle det kanske hjälpa om man skaffade en sådan här fjärrkontroll

  4. #4
    Jag vet inte hur stark signal den skickar ut, jag vet bara att t.ex. fjärren till min dvd funkar med A/V-linken likaså boxerfjärren så det bör ju bero på styrkan på fjärren.
    Det finns väl nån som har den större fjärren till db'n som kan tala om om den är mycket bättre än den lilla.

Liknande ämnen

  1. Linux och D-link???
    Av pjotten i forum Hårdvara
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 11:05
  2. d-link dsm-320
    Av aceofspades i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-24, 23:53
  3. D-link
    Av hassle i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-07-03, 21:16
  4. NextView Link
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-08, 15:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss